بازگشت آرنولد شوارتزنگر به سینما با بازی در فیلم اکشن هیجان انگیز Breakout

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم آرنولد شوارتزنگر او برای بازی در فیلم جدیدی به نام Breakout انتخاب شده است. اسکات دبلیوکارگردان فیلم The Expendables 4 در راس این اکشن هیجانی قرار دارد و آرنولد شوارتزنگر نقش تری رینولدز را بازی خواهد کرد. به گزارش رسانه ددلاین، تولید این فیلم اواخر سال جاری میلادی در اروپای شرقی آغاز می شود.

Anton و The Pier Productions مسئولیت تولید Breakout را بر عهده دارند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد بازیگران یا زمان انتشار جزئیات بیشتر وجود ندارد. این اولین حضور سینمایی آرنولد شوارتزنگر در چهار سال اخیر خواهد بود که آخرین بار در فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک بازی کرده است. او همچنین در سریال FUBAR نتفلیکس و فیلم Kung Fury 2 بازی می کند.

در خلاصه داستان فیلم Breakout آمده است: «وقتی دنیل به دلیل آزار و اذیت غریبه ها به 25 سال زندان در یک کشور خارجی محکوم می شود، تری رینولدز برای نجات پسر خوانده اش از زندان خارج می شود و باید در اسرع وقت قبل از توقف نگهبان کشور را ترک کند. او. فرار کن». ریچارد دیویدنویسنده The Last Frontier and The Call فیلمنامه این فیلم اکشن هیجان انگیز را می نویسد.

آرنولد شوارتزنگر پس از 4 سال با ایفای نقش در فیلم اکشن هیجان انگیز Breakout به فیلم بازخواهد گشت.