قرار دادن حالت آهسته جنگ ستارگان جدای: گزینه های دسترسی بازمانده

بازی Star Wars Jedi: Survivor تا چند روز دیگر منتشر می شود و امروز نظرات منتقدان را در مورد آن می خوانیم. در این بین، شرکت سرگرمی Respawn جزئیات ویژگی های دسترسی این دنباله را توضیح داده است. به گفته سازنده، گزینه‌های دسترسی Star Wars Jedi: Survivor به بازیکنان این امکان را می‌دهد که کلیدهای کنترلر را تغییر دهند، زیرنویس‌ها و زیرنویس‌ها را به صحنه‌های قطع، مکالمات یا مبارزات اضافه یا حذف کنند، و حتی … تغییراتی در HUD ایجاد کنند.

طبق گفته Respawn، ویژگی‌های دسترسی بیشتری مانند حالت کنتراست بالا و پخش منو نیز پس از راه‌اندازی در دسترس خواهند بود. بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 8 می (28 آوریل) سال جاری بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X | Xbox Series S منتشر شد. در ادامه می توانید دو تصویر ارسال شده از تنظیمات دسترسی بازی را مشاهده کنید.

علاوه بر این، گزینه های تغییر گیم پلی شامل هدف گیری خودکار، گزینه های کلید میانبر، دکمه های نگه داشتن یا کشیدن، و راهنمای کاوش است. با این حال، به نظر می رسد که جالب ترین گزینه برای دسترسی به Star Wars Jedi: Survivor حالت آهسته است که به بازیکنان اجازه می دهد تا سرعت تمام رویدادهای گیم پلی را کاهش دهند. به نظر می رسد که این ویژگی هنگام پلتفرمینگ یا مبارزه مفید باشد. زیرا امکان فعال سازی خودکار آن برای مبارزه و تنظیم میزان کاهش سرعت بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

Respawn جزئیات گزینه های دسترسی Star Wars Jedi: Survivor را اعلام کرده است.

بازیکنان می توانند اندازه عناصر HUD را افزایش دهند و میدان دید و لرزش دوربین را تغییر دهند. سازندگان پنج حالت سختی را برای گیم پلی ارائه کرده اند که به ترتیب به نام های Jedi Master، Jedi Knight، Jedi Padawan، Story و Jedi Grandmaster می باشند. حالت Jedi Padawan در نسخه قبلی وجود نداشت و توسعه دهندگان آن را برای ارائه یک تجربه دشوارتر از حالت Story، اما همچنان آسان تر از Jedi Knight در دسترس قرار دادند.

نظر شما درباره آخرین اخبار جنگ ستارگان جدی: بازمانده چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  بررسی Hi-Fi Rush - فقط خوب Vibes