این معاملات کتاب Witcher B2G1 راهی عالی برای تجربه این مجموعه است

The Witcher یک بازی ویدیویی و سریال تلویزیونی محبوب است، اما برای طرفداران قدیمی، صفحه چاپ شده نقطه شروع ماجراهای Geralt of Rivia است. برای هر کسی که می‌خواهد در این سمت از این فرنچایز تحقیق کند، در فروش رایگان Amazon's Buy Two, Get One در حال حاضر چندین کتاب و رمان گرافیکی Witcher ارائه می‌شود که بسیاری از آنها با قیمت‌های پایین‌تر از حد معمول به فروش می‌رسند.

معاملات Witcher B2G1

شرحی ارائه نشده است

چندین کتاب اصلی به فروش می رسد، بنابراین اگر به دنبال پر کردن هر شکافی در مجموعه ویچر خود هستید، می توانید انتخاب کنید آخرین آرزو، شمشیر سرنوشتو خون الف ها. این کتاب‌ها الهام‌بخش بازی‌ها و برنامه‌های تلویزیونی هستند و دیدگاهی عمیق‌تر از گرالت و دنیای تاریک و فانتزی که در آن زندگی می‌کند ارائه می‌دهند.

توصیه دیگر The Witcher Omnibus است که شامل کمیک های House of Glass، Fox Children، Curse of Crows و Killing Monsters در یک مجموعه از بیش از 400 صفحه است. برخلاف کتاب‌های اصلی، این کمیک‌ها اسپین آف بازی‌های ویدیویی The Witcher هستند. به طور معمول 30 دلار، تا 18 دلار مشخص شده است و یک نسخه کتابخانه گالینگور نیز موجود است. شما همچنین می توانید از omnibus دوم استفاده کنید، و در حالی که هست اندکی کوچکتر، در 336 صفحه، هنوز هم داستانهای عالی برای لذت بردن دارد. این نسخه شامل «Flesh and Flame»، «Fading Memories» و «Witch's Lament» است و همچنین شامل یک گالری جلد، یک بخش کتاب طراحی گسترده و سایر موارد اضافی است.

برای چیزی متفاوت، یک مانگای Witcher چطور؟ فیلم The Witcher: Ronin که در دوره Edo ژاپن می گذرد، گرالت را می بیند که اسنو لیدی افسانه ای را دنبال می کند و با انواع یوکای و اونی مبارزه می کند. او هنرمندانه خیره کننده ای دارد، به خصوص در سکانس های مبارزه با ارواح خطرناک و شیاطین. برای چیزی نزدیکتر به ریشه های منبع، The Witcher: The Lesser Evil گزینه خوبی است. این یک رمان گرافیکی اقتباسی از یکی از داستان های اصلی آندری ساپکوفسکی است، داستانی کوتاه و شیرین، ایده آل برای خواندن در زمان ناهار.

بخوانید  یک Comic-Con را تجربه کنید که با کروز Comic-Con نمی توانید از آن فرار کنید

اگر از طرفداران ویچر هستید، احتمالاً RPG بزرگ دیگر CD Projekt Red، Cyberpunk 2077 را نیز دوست دارید، که بازی های نقش آفرینی زیادی نیز دارد. رمان های گرافیکی و کتاب های هنری در فروش B2G1 آمازون موجود است. همچنین بسیاری از کتاب ها و بلوری های دیگر نیز در فروش آمازون گنجانده شده است. در مقابلبرخی از موارد مورد علاقه ما را در زیر بررسی کنید:

تحریریه مجله بازی یک گیمر