این بسته بازی رایانه شخصی یکی از بهترین لایک های پوکمون را دارد

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند

مجموعه الماس متعصب بسته خود را بسازید – بهار 2023

نسخه بهار 2023 مجموعه الماس متعصب اکنون در دسترس است. با این پیشنهاد ایجاد بسته، می‌توانید تا پنج بازی پریمیوم استیم را با قیمت 23 دلار دریافت کنید – البته اگر می‌خواهید کمتر خرج کنید، می‌توانید یک بسته سه بازی کوچک‌تر را با تنها 15 دلار یا یک گزینه چهار بازی با قیمت 19 دلار دریافت کنید.

از دیگر نکات برجسته می توان به مترویدوانیا با تم لوچادور اشاره کرد گواکامله! 2، بازی دو بعدی بقای ساخت پایگاه ناموفق، و شوتر سندباکس جنگ جهانی دوم قرمز آسان 2. همچنین یک کد تبلیغاتی 5٪ قابل استفاده در سفارش Fanatical بعدی خود دریافت می کنید. لیست کامل بازی‌های زیر را بررسی کنید یا به Fanatical بروید و همین الان سفارشی کردن بسته خود را شروع کنید.

The Evil Within Bundle و شیطان درون 2 همچنین ارزش گرفتن را به عنوان بخشی از معامله دارند. The Evil Within Bundle شامل بازی پایه و هر سه الحاقیه DLC است و اگر بازی The Evil Within 2 را اضافه کنید، مجموعه کامل قابل پخش روی رایانه شخصی را خواهید داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مشتریان از فهرستی از 15 بازی ممکن برای ایجاد باندل خود، شامل چندین عنوان با رتبه بالا از طیف گسترده ای از ژانرها، انتخاب می کنند. یکی از نکات برجسته RPG هیولا شکار است کورومون اگر نام واضح نبود، این ماجراجویی مستقل از پوکمون الهام می گیرد و بازیکنان را در دنیایی وسیع و پیکسلی پر از موجودات منحصر به فرد برای یافتن، نبرد و اهلی قرار می دهد. در سال‌های اخیر تعداد زیادی بازی RPG رام کننده موجودات منتشر شده‌اند، اما Coromon یکی از بهترین‌ها است، با سیستم مبارزه منحصربه‌فرد، فهرست بزرگی از هیولاها و هنر پیکسلی رنگارنگ که یادآور Game Boy Advance است.

بخوانید  احتمال توسعه ریمستر Horizon Zero Dawn و بازی کوآپ جهان باز هورایزن