احتمال توسعه ریمستر Horizon Zero Dawn و بازی کوآپ جهان باز هورایزن

طبق گزارش جدیدی که رسانه‌ی MP1st با استناد به منابع ناشناس منتشر کرده است، استودیو Guerrilla Games درحال‌حاضر مشغول توسعه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی Horizon Zero Dawn برای کنسول پلی استیشن 5 است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز در ماه فوریه‌ی ۲۰۱۷ در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 4 قرار گرفت.

همان‌طور که رسانه VGC گزارش می‌دهد، نسخه‌ی ریمستر Horizon Zero Dawn دارای سیستم نورپردازی بهبودیافته، بافت‌ها و انیمیشن‌های اصلاح‌شده و مدل‌های تازه کاراکترها است تا تجربه‌ی بصری آن روی کنسول PS5 متناسب با Horizon Forbidden West باشد. استودیو گوریلا گیمز بهبودهای کلی گیم‌پلی، حالت‌های گرافیکی متعدد و گزینه‌های Accessibility را نیز به نسخه ریمستر هورایزن زیرو داون اضافه می‌کند تا تجربه‌ی بهتری را برای بازیکن‌ها رقم بزند.

گزارش‌ها نشان از کار استودیو گوریلا گیمز روی نسخه‌ی ریمستر بازی Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن 5 و یک نسخه‌ی کو-آپ جهان-باز تازه از هورایزن دارد.

گزارش‌ها حاکی از کار گوریلا گیمز روی یک نسخه‌ی کو-آپ جهان-باز از مجموعه‌ی Horizon است که با جزئیات فاش‌شده‌ی قبلی تطابق دارد. گویا این بازی دارای گزینه‌های شخصی‌سازی براساس قبایل مختلف درون جهان بازی هورایزن خواهد بود. لنس ردیک، بازیگر کاراکتر Sylens اخیرا با انتشار یک توئیت تازه تنور شایعات توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی برای بازی Horizon Forbidden West را داغ کرد؛ توئیتی که به‌سرعت حذف شد.

استودیوهای Guerrilla و Firesprite درحال‌حاضر روی توسعه بازی Horizon Call of the Mountain کار می‌کنند که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 راه خواهد یافت. این بازی از زاویه‌ی دید یک شخصیت متفاوت روایت خواهد شد و دارای تنوع محیطی و مسیرهای متفاوت است.

بخوانید  رایان رینولدز یک سریال طبیعت در مورد حیوانات احمق، زشت و نادیده گرفته شده را روایت خواهد کرد.



منبع