تاریخ اکران فیلم قاتلان ماه گل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو مشخص شد.

شایعاتی مبنی بر اینکه Killers of the Flower Moon می تواند در جشنواره کن امسال به نمایش درآید وجود دارد، اما با توجه به تاریخ اکران فیلم، بعید به نظر می رسد. با این حال این احتمال وجود دارد که فیلم «قاتلان ماه کامل» برای اولین بار در جشنواره سینمایی دیگری به نمایش درآید. فیلم قاتلان ماه گل با بودجه ای بالغ بر 200 میلیون دلار ساخته می شود و در حال حاضر در مرحله پس از تولید قرار دارد.

فیلم قاتلان ماه گل بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است دیوید گراند در حال ساخت است که در سال 2017 اکران شد، اما فیلمنامه این فیلم نسبت به منبع اصلی خود تغییراتی داشته است، از جمله نقش لئوناردو دی کاپریو. وقایع این فیلم در اوکلاهاما در دهه 1920 اتفاق می افتد. اریک راثنویسنده فیلم هایی مانند فارست گامپ و پرونده عجیب بنجامین باتن، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده گرفته است.

لئوناردو دیکاپریورابرت دنیروجسی پلمونز، لیلی گلدستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایزبل، استرجیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شفرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم قاتلان ماه گل حضور دارند. مارتین اسکورسیزی کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

پارامونت و اپل تاریخ اکران فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و بازی لئوناردو دی کاپریو را اعلام کردند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار بازی Killers of the Flower Moon تایید و اعلام شد. پارامونت پیکچرز اعلام کرده است که اکران محدود Killers of the Flower Moon در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 اکتبر 1402) آغاز می شود و پس از آن فیلم Killers of the Flower Moon در 20 اکتبر 2023 (28 اکتبر، 28 مهر، 28 مهر 1392) اکران کامل خواهد شد. 1402). این فیلم توسط اپل اورجینال فیلمز تولید شده است، اما تاریخ انتشار آن در اپل تی وی پلاس در حال حاضر مشخص نیست.

بخوانید  مقدمه ای بر کتاب تأثیر فناوری بر بیان سینمایی آزمایشات پل شریدر