اپل پس از تصمیم دادگاه استیناف، “پیروزی قاطع” را بر اپیک گیمز اعلام کرد

رای اولیه یک سال و نیم پیش صادر شد (به پوشش گسترده ما مراجعه کنید)، زمانی که دادگاه‌های کالیفرنیا دریافتند که نمی‌توانند ثابت کنند اپل تحت قوانین فدرال یا ایالتی درگیر رفتار انحصاری است. با این حال، این شکایت نشان داد که طبق این حکم، «اپل بر اساس قوانین ضد انحصار کالیفرنیا رفتار ضدرقابتی انجام می دهد». این تنها اتهامی بود که دادگاه از اپیک حمایت کرد و در حکم روز دوشنبه تایید شد.

پس از آخرین بخش از یک نبرد حقوقی طولانی، اپل دست بالا را نسبت به توسعه دهنده بازی Fortnite Epic Games به دست گرفت و دادگاه تجدید نظر در 9 مورد از 10 شکایت از اپل حمایت کرد.

Epic به دلیل نقض قوانین اپل مجبور به پرداخت هزینه شد، اما قاضی حکم داد که اپل باید پرداخت های جایگزین را در اپ استور مجاز کند، به این معنی که توسعه دهندگانی مانند Epic – که بازی های آن در حال حاضر فقط نه اپل اپ استور و نه فروشگاه گوگل پلی مجاز هستند – می توانند پیوندها را قرار دهند. در برنامه های خود به کاربران اجازه می دهند خارج از اپ استور خرید کنند. با این حال، CNBC اشاره می‌کند که ممکن است اپل ملزم به اجازه پرداخت‌های خارجی در این برنامه‌ها نباشد، که در جلسات احتمالی آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

سوینی ادامه داد: “خوشبختانه، رای مثبت دادگاه در رد مقررات ضد فرمان اپل به توسعه دهندگان iOS اجازه می دهد تا مشتریان را به وب بفرستند تا مستقیماً با آنها تجارت کنند. ما در حال کار بر روی مراحل بعدی هستیم.”

بخوانید  New CoD Mode Turns Dead Enemies Into Your Worst Nightmare

یکی از سخنگویان اپل گفت: «تصمیم امروز بار دیگر بر پیروزی قاطع اپل در این زمینه تاکید می کند. CNBC به دنبال تصمیم برای دومین بار در دو سال گذشته، یک دادگاه فدرال حکم داد که اپل از قوانین ضد انحصار ایالتی و فدرال پیروی می کند.

هنوز مشخص نیست که Fortnite در آینده به فروشگاه های بازی های موبایل باز خواهد گشت یا خیر. Epic عملاً از App Store ممنوع است تا زمانی که تمام دعاوی حقوقی به پایان برسد، و حتی پس از آن، اپل و Epic هستند که در صورت بازگشت بازی به اپ استور، با یکدیگر آشتی کنند. سوئینی با ورود به سال جدید مطمئن به نظر می رسید که ممکن است، توییتر, “سال آینده در iOS!” حتی پس از آن، او همچنین در ماه مارس گفت که وقتی صحبت از متاورس به میان می‌آید، اپل “یا سعی می‌کند متاورس را شکست دهد یا تمام مزایای آن را از بین ببرد. امیدوار هستند.

“اپل در نهمین اتصال کوتاه موفق بود” توییت کرد تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز پس از این تصمیم. اگرچه دادگاه این تصمیم را تأیید کرد که محدودیت‌های اپل «اثر ضدرقابتی قابل توجهی است که به مصرف‌کنندگان آسیب می‌زند»، اما آنها به این نتیجه رسیدند که ما خودمان را ثابت نکرده‌ایم. قانون شرمن مورد.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  رونمایی رسمی از ریمیک سایلنت هیل ۲ برای پلی استیشن 5 و PC