ارائه سریال از کجا فرار می کردیم؟ | از کی فرار می کردیم؟

از کی فرار می کردیم؟ (?از چه کسی فرار می کردیم) سریال جدیدی از سرویس استریم نتفلیکس و ساخت کشور ترکیه است که حول محور مادر و دختر فراری و گناهکار می گذرد.

اعضای خانواده در حال غذا خوردن در سریال خانواده مقدس

مادر بامبی بسیار مشکوک است و هنوز فکر می کند که کسی در تلاش است آنها را ردیابی کند و آنها را متوقف کند. آنها هرگز دو بار در یک هتل اقامت نمی کنند و اقامت آنها چند هفته طول می کشد. چون باید سریع محل سکونت خود را عوض کنند. مادر بامبی که به شدت تلاش می کند آینده ای امن برای دخترش فراهم کند، مدام تهدیدی را پشت سر آنها احساس می کند. هر جا بروند این حس به دنبالشان می آید. با وجود اینکه همیشه کیف و کوله پشتی به همراه دارند، اما به نظر می رسد عرضه بی پایانی از لباس ها و پول های جذاب دارند.

نیکول کیدمن، ریس ویترسپون و شیلین وودلی در Big Little Lies

خلاصه داستان: خانواده ای که رازی تکان دهنده را پنهان می کنند، زندگی جدیدی را در مادرید آغاز می کنند. جایی که روابط جدید برنامه های آنها را پیچیده می کند و به مرور زمان گذشته آنها به آنها می رسد تا مشکلات جدیدی برای آنها ایجاد کند.


سریال دروغ های کوچک بزرگ

  • بازیگران: ریس ویترسپون، نیکول کیدمن و شیلین وودلی
  • جنسیت: درام، معمایی و جنایی
  • سال انتشار: 2017 تا 2019

ایلول تامبار و ملیسا سوزان در نقش بامبی و مادر در فیلم از چه کسی فرار می کردیم؟

درست است که واکنش ها به نتفلیکس در ماه های اخیر بسیار زیاد بوده است. اما بیایید انکار نکنیم که سرویس پخش همچنان باید به دلیل برجسته کردن آثار اعتیاد آور بین المللی مورد ستایش قرار گیرد. زیرا ممکن بود این آثار هرگز در خارج از کشورشان دیده نشوند و آنطور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگیرند. به عنوان مثال، سریال «از چه کسی فرار می‌کردیم» یک سریال پلیسی ترکیه‌ای است که در حال حاضر یکی یکی از جدول نتفلیکس بالا می‌رود. بدون حتی یک تبلیغ بزرگ که آن را افشا کند و نامش را بر سر زبان ها بیندازد.

سریال دروغ های کوچک بزرگ

سریال جینی و جورجیا

  • بازیگران: برایان هوی، آنتونیا جنتری و دیزل لا توراکا
  • جنسیت: درام و کمدی
  • سال انتشار: 2021 تاکنون

خلاصه داستان: جینی میلر، یک دختر 15 ساله عصبانی و دست و پا چلفتی، اغلب احساس می‌کند که می‌فهمد و بالغ‌تر از مادر 30 ساله‌اش است. جورجیا میلر بسیار پرانرژی و گاهی غیرقابل تحمل. جورجیا پس از سال‌ها فرار، به شدت می‌خواهد در نیوانگلند زیبا و جذاب مستقر شود و به خانواده‌اش چیزی بدهد که هرگز فرصت داشتنش را نداشت. چیزی جز یک زندگی عادی و طبیعی نیست. اما همه چیز آنطور که آنها تصور می کردند نخواهد بود. زیرا گذشته جورجیا همچنان سبک زندگی جدید او و خانواده اش را تهدید می کند. بنابراین، جورجیا سعی می کند به هر طریق ممکن از خانواده خود محافظت کند. فرقی نمی کند که او چه کاری باید اینطور انجام دهد.


سریال خانواده مقدس

  • بازیگران: نایوا نیمری، کارلا کامپرا و آلبا فلورس
  • جنسیت: نمایش
  • سال انتشار: 2022 تاکنون

سریال خانواده مقدس

با گذشت زمان مشخص می شود که مادر بامبی قصد دارد از دخترش در برابر خانواده مادری محافظت کند. زیرا آنها در صدد نابودی این دختر جوان هستند. این مجموعه تا حد زیادی از رمان بامبی، زندگی در جنگل که در سال 1923 توسط نویسنده اتریشی به نام فلیکس زالتن نوشته شده است، الهام گرفته شده است. علاوه بر این، رمان «از کی می گریختیم» اثر نویسنده ترک نیز منبع اقتباس از این اثر بود. رمان «زندگی در جنگل» نوشته بامبی رابطه بین یک والدین محافظه‌کار و کنترل‌کننده و فرزندی را به تصویر می‌کشد که روزی باید مستقل بودن را بیاموزد.

ملیسا سوزان و ایلول تامبار در فیلم از چه کسی فرار می کردیم؟

دو شخصیت اصلی عشق زیادی به این کتاب دارند. در واقع، به نوعی وضعیت “ما دو نفر در برابر جهان” را نشان می دهد. این سریال با داستان خود به خوبی موضوعات اصلی رمان را به تصویر می کشد و نشان می دهد که چگونه بامبی جنبه های مختلف زندگی خود را زیر سوال می برد. درست است که تمام هدف این مادر و دختر نامرئی بودن و جلب توجه نکردن به سمت خودشان است، اما این هدف کاملاً با رفتار و ظاهر آنها در تضاد است. یکی از نکات جالب این سریال این است که قسمت هایی از داستان از دید افرادی که بیشتر با این دو نفر ارتباط داشتند روایت می شود.

اما با گذشت زمان دیگر خبری از هتل های مجلل نیست و کم کم جای خود را به متل های زشت می دهند. هر چه جلوتر می رویم، واضح تر می شود که این زندگی افسانه ای آن چیزی نیست که مادر بامبی به او وعده داده بود. حال این سوال پیش می آید که آیا ممکن است خودشان شکارچی باشند و شکار نباشند؟ در ابتدا چیزی از گذشته مادر بامبی نمی دانیم، اما به مرور زمان و در طول این 7 قسمت همه چیز مشخص می شود. این دو نفر به هیچ چیز یا کسی اعتماد ندارند و تقریباً به هر کسی که ملاقات می کنند مشکوک هستند. آنها حتی به کارکنان هتل اجازه ورود به اتاق هایشان را نمی دهند.

مادر و دختر در حال خواندن کتاب از سریال از چه کسی فرار می کردیم؟

خلاصه داستان: وقتی مادلین و سلست یک مادر مجرد جدید به نام جین را که به تازگی وارد شهر شده است تحت بال خود می گیرند، نمی دانند ورود این زن و نوه مرموزش چه تاثیری بر زندگی آنها خواهد داشت.

سریال جینی و جورجیا

مجموعه “از چه کسی فرار می کردیم” رابطه پیچیده و بسیار وابسته بین مادر و دخترش را روایت می کند که دائماً از گذشته مرموز خود فرار می کنند. داستان اصلی این سریال حول محور مادری (بی نام و نشان با چهره سنگی که همیشه مشکی می پوشد) و دختر خردسالش (کاملاً وفادار به مادر) به نام بامبی می گذرد که دائماً در حال فرار هستند و شخصی (هویتش مشخص نیست). ) آنها را تعقیب کرد. آنها در هتل های بسیار مجلل و جذاب اقامت می کنند و همیشه در حال حرکت هستند. این نیز ردپایی از اجساد را پشت سر آنها گذاشت.

وقتی صحبت از سریال های درام و جنایی به میان می آید، سرویس پخش نتفلیکس به خوبی چیزهای آن را می داند. چون به هر حال در سال های اخیر سریال های جذاب زیادی به ما نشان داده است… هم سریال های واقعی و هم داستان های تخیلی. «از کی فرار می کردیم؟ از جمله این مجموعه ها نیز محسوب می شود; داستانی مرموز و جنایی که داستان خود را در 7 قسمت ارائه می کند و سناریوی آن از همان ابتدا بیننده را غرق می کند. البته علاوه بر داستان جذاب، تولید آن نیز بسیار زیباست و به نظر می رسد مکان های فیلمبرداری آن مستقیماً از ویدیوهای تبلیغاتی و توریستی بیرون آمده باشد.

این نشان می دهد که چگونه این مادر و دخترش در حالی که می خواهند پنهان و نامرئی باشند، تأثیر زیادی بر افرادی که سر راهشان می گذارند می گذارند. اگرچه هنوز خبری از تولید و پخش فصل دوم این سریال نیست، اما تمدید آن چندان بعید نیست؛ به خصوص با توجه به پایان فصل اول و آینده احتمالی که در انتظار بامبی است. از کجا فرار می کردیم؟ این یکی از آن برنامه‌هایی است که پس از تماشای قسمت اول، احتمالاً نمی‌توانید آن را کنار بگذارید و می‌خواهید تا زمانی که کل داستان فاش نشده است، ادامه دهید.


سریال های مشابه سریال از کجا فرار می کردیم؟

برایان هوی و آنتونیا جنتری در جینی و جورجیا به یکدیگر خیره می شوند

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Prince Of Persia: The Lost Crown اکنون در دسترس هستند