اولین تیزر Twisted Metal Show اولین نگاهی به دلقک شیطانی Sweet Tooth به ما می دهد.

Peacock بر اساس فرنچایز بازی‌های ویدیویی مبارزه‌ای به سبک دربی تخریب پسا آخرالزمانی، Twisted Metal، ضرب وشتم خودرویی را به یک اقتباس تلویزیونی کاملاً جدید می‌آورد. در این سریال آنتونی مکی (کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی)، ویل آرنت (فیلم بتمن لگو)، استفانی بئاتریز (بروکلین ناین ناین)، توماس هدن چرچ (مرد عنکبوتی: راه بازگشت به خانه)، با کشتی گیر AEW Samoa Joe بازی می کنند. به عنوان چهره فرنچایز، دندون شیرین، دلقک شیطانی.

این سریال توسط رت ریس و پل ورنیک نویسندگان ددپول و زامبی لند و توسط مایکل جاناتان اسمیت (کبرا کای نتفلیکس) نویسندگی خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تمام 10 قسمت Twisted Metal در تاریخ 27 ژوئیه (27 جولای) وارد سرویس استریم خواهند شد.

این سری در پلی استیشن، پلی استیشن 2، پلی استیشن پرتابل و پلی استیشن 3 ظاهر شد. از اکتبر سال 2000، این سری پنج میلیون نسخه فروخته است و تعدادی از بازی های این سری به عنوان بخشی از سونی Greatest Hits دوباره منتشر شدند.

اولین تیزر فیلم واقعی زیادی از این مجموعه ارائه نمی دهد، اما تصاویری را تنظیم می کند و به طرفدارانی که ممکن است بازی ها را به خاطر نداشته باشند، ایده ای از انتظارات را ارائه می دهد، از جمله اولین نگاه ما به Sweet Tooth. . آن را در زیر بررسی کنید.

بخوانید  میازاکی کارگردانی یک بازی Soulslike جدید از FromSoftware نیست

تحریریه مجله بازی یک گیمر