میازاکی کارگردانی یک بازی Soulslike جدید از FromSoftware نیست

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring گفت که احتمالاً کارگردانی بازی Soulslike آینده FromSoftware را به شخص دیگری واگذار خواهد کرد.

هیدتاکا میازاکی، رئیس FramSoftware اخیراً اعلام کرده است که می خواهد هدایت بازی بعدی Soulslike این استودیو را به شخص دیگری واگذار کند. او سازنده بازی Armored Core: Last Raven در سال 2005 بود و سپس Armored Core 4 و Armored Core: For Answer را به ترتیب در سال های 2006 و 2008 کارگردانی کرد. پس از آن فیلم Demon's Souls را کارگردانی کرد که بنیانگذار ژانر روح مانند شد و در سال 2011 با نام دارک سولز شناخته شد.

هیدتاکا میازاکی کارگردانی Dark Souls 2 را برعهده نداشت، اما از سال 2015 تقریباً تمام پروژه های اصلی Framsoft را کارگردانی کرده است، کارگردانی Bloodborne، Dark Souls 3، Déraciné، Sekiro: Shadows Die Twice و Elden Ring.

هیدتاکا میازاکی بدون شک نقش مهمی در موفقیت سازنده در سال های اخیر به عنوان مسئول بزرگترین پروژه های FromSoftware ایفا کرده است، با این حال، این احتمال وجود دارد که بازی بعدی فروم سافتور شبیه به Souls توسط شخصی غیر از میازاکی کارگردانی شود. او در مصاحبه ای با رسانه IGN اعلام کرد که می خواهد مسئولیت کارگردانی بازی های Soulslike آینده را به افراد دیگر بسپارد و حتی می خواهد هیچ نقش نظارتی در آن بازی ها نداشته باشد.

بله، فکر می‌کنم به احتمال بسیار زیاد در آینده شاهد کارگردان‌های جدید خواهیم بود و در صورت مشاهده، از نظارت بر آن‌ها نیز کنار می‌روم و به مدیران جدید کنترل و هدایت کامل آن پروژه‌ها را می‌دهم.» میازاکی گفت. “من واقعاً معتقدم که این بهترین و ساده ترین راه برای آنها است تا در آن محیط و سرمایه گذاری جدید رشد کنند.”

بخوانید  حضور بازیگر واچمن و آکوامن در سریال Wonder Man مارول

کارگردان بازی الدن رینگ درباره کارگردانی نکردن Dark Souls 2 و نقش نظارتی خود در آن پروژه صحبت کرد و این موضوع را یک پشیمانی ساده توصیف کرد. او گفت: “از بسیاری از پروژه هایی که به عنوان کارگردان روی آنها کار می کنم لذت می برم، بنابراین فکر می کنم به نقش نظارتی عادت ندارم و ممکن است برای من مناسب نباشد.”

در حال حاضر، FromSoftware Studio در حال کار بر روی افزونه Shadow of the Erdtree برای Elden Ring است. سازنده در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ساخت Elden Ring 2 یا بسته الحاقی دیگری ندارد. علاوه بر این، FramSoftware می خواهد در آینده بازی های بیشتری از سری Armored Core توسعه دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر