حضور بازیگر واچمن و آکوامن در سریال Wonder Man مارول

مارول استودیو در حال ساخت سریالی براساس شخصیت واندر من است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی این سریال احتمالا مشخص شده است. یحیی عبدالمتین دوم که برای بازی در سریال Watchmen جایزه امی دریافت کرده است، قرار است نقش سایمون ویلیامز ملقب به واندر من را در سریال Wonder Man بازی کند.

عبدالمتین دوم همچنین سابقه بازی در آثار دیگری چون سریال The Get Down، فیلم The Greatest Showman، فیلم Baywatch، فیلم Us یک قسمت از سریال Black Mirror، فیلم The Trial of the Chicago 7، فیلم Candyman، فیلم The Matrix Resurrections و فیلم Ambulance را داشته است. او همچنین قرار است برای بازی در نقش بلک مانتا در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom بازگردد.



منبع

سرانجام در دهه ۸۰ میلادی این شخصیت توانست جایگاهی پیدا کند و سایمون ویلیامز به‌عنوان نام او انتخاب شد. او یکی از اعضای Coast Avengers در لس آنجلس بود که لباسی سیاه و قرمز با عینکی قرمز رنگ داشت. در حال حاضر بازیگر نقش واندر من در سریال Wonder Man مشخص نشده است. یحیی عبدالمتین دوم طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در سریال واچمن و فیلم Aquaman شناخته می‌شود.

یحیی عبدالمتین دوم، بازیگر سریال واچمن و فیلم Aquaman پس از توافق مارول قرار است در سریال Wonder Man حضور داشته باشد.

پیش از این مشخص شده بود که بن کینگزلی، بازیگر نقش تروور اسلتری در سریال واندر من باز خواهد گشت. اندرو گست، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Brooklyn Nine-Nine و سریال Community به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان در سریال Wonder Man حضور دارد و دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نقش خواهد داشت که احتمال دارد یک یا چند قسمت از سریال واندر من را نیز کارگردانی کند.

بخوانید  این کیت های زیبای مدل Papercraft را از Studio Ghibli ببینید

سریال Wonder Man براساس قرارداد چندجانبه مارول استودیو با کرتون پس از موفقیت فیلم Shang-Chi در دست ساخت است که فیلم Shang-Chi 2 بخشی از این قرارداد خواهد بود. سریال Wonder Man اما احتمال دارد در سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود. شخصیت واندر من یکی از شخصیت‌های قدیمی مارول است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۴ در شماره ۹ کمیک Avengers معرفی شد. او در ابتدا به‌عنوان یک شخصیت شرور ظاهر شد و حضور کوتاهی در آثار مختلف داشت، اما از اواخر دهه ۷۰ میلادی این شخصیت به‌عنوان یک ابرقهرمان و یک عضو اونجر معرفی شد.

شخصیت واندر من دنیای مارول