انتخاب بازیگر جدید برای سوپرمن تا زمانی که فیلمنامه فیلم آماده نشود

در پاسخ به این شایعه، گان در توییتر پاسخ داد: “فکر نمی‌کنم هنوز کسی به عنوان سوپرمن انتخاب شده باشد. مانند همه فیلم‌ها و کارهایی که قبلا انجام داده‌ام، زمانی که فیلمنامه کامل شد، بازیگری را شروع خواهم کرد. تمام شد یا رو به اتمام است، و این هنوز در مورد خط داستانی سوپرمن اتفاق نیفتاده است. به زودی اخبار و تاییدیه های رسمی را اعلام خواهیم کرد، که تعداد زیادی نخواهد بود، اما بازیگران سوپرمن یکی از آنها نخواهند بود.

جیمز گان شروع هر گونه شایعه سوپرمن را تکذیب کرد و گفت تا زمانی که فیلمنامه آماده نشود، بازیگر جدید مرد فولادی انتخاب نخواهد شد.

گان و سافران در حال حاضر در حال برنامه ریزی 10 ساله برای دنیای DC هستند که شامل فیلم ها، سریال ها و حتی بازی های ویدیویی می شود. گان قبلا تایید کرده بود که برخی از این پروژه ها در ماه ژانویه معرفی خواهند شد. در حال حاضر تنها بازگشت هنری کویل به عنوان سوپرمن تایید شده است و Black Adam 2 ساخته نخواهد شد. همچنین گفته می شود که ساخت فیلم Wonder Woman 3 حذف شده است، اما Gal Gadot به بازی Wonder Woman ادامه خواهد داد.

ماه گذشته بوداعلام شده است که بازگشت هنری کویل به دنیای سینمایی دی سی لغو شده است و جیمز گان و پیتر سافران برنامه های متفاوتی برای این سریال و شخصیت سوپرمن دارند. اخیرا شایعاتی مبنی بر انتخاب بازیگر جدید مرد فولادی و حالا شنیده می شود طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناین شایعات تکذیب شده است. جیمز گان، رئیس جدید استودیو دی سی، شایعات مبنی بر انتخاب جیکوب آلوردی بازیگر Euphoria به عنوان سوپرمن جدید دنیای دی سی را تکذیب کرد.

بخوانید  هیو جکمن می تواند به پوشیدن لباس کلاسیک ولورین در Deadpool 3 اشاره کند

جیمز گان که در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه یک سری جدید در دنیای دی سی است، پیش از این تایید کرده بود که فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را خواهد نوشت و سوپرمن در این فیلم جوان تر خواهد بود و به همین دلیل است که تصمیم گرفت هنری را کنار بگذارد، قرقره ها این نقش را بر عهده گرفتند.