هیو جکمن می تواند به پوشیدن لباس کلاسیک ولورین در Deadpool 3 اشاره کند


هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان، تصویری را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد که ظاهرا به حضور ولورین در فیلم ددپول 3 اشاره دارد.

بسیاری از طرفداران ولورین همچنان منتظرند تا این شخصیت را در لباس کلاسیک این شخصیت از دنیای کمیک مارول روی پرده سینما ببینند، اما در طول فیلم های این شخصیت با هیو جکمن این اتفاق نیفتاد و اکنون بازگشت این بازیگر را در نظر دارند. ددپول 3 و همبازی شدن با بازیگر ددپول، رایان رینولدز، گفتگو بار دیگر داغ شد. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونجکمن ممکن است به حضور ولورین در Deadpool 3 اشاره داشته باشد.

هیو جکمن اخیرا تصویری را در استوری خود منتشر کرده است که ماسکی از ددپول و ولورین را با ظاهر دنیای کمیک مارول در کنار هم نشان می دهد که توسط طرفداران تهیه و ساخته شده است. در نگاه اول چیز خاصی نمی بینیم، اما از آنجایی که ولورین در ددپول 3 بازخواهد گشت و هیو جکمن دوباره این نقش را بازی خواهد کرد، خیلی ها را به این فکر انداخت که جکمن قصد دارد تاکید کند که قرار است لباس معروف ولورین را بپوشد. در فیلم ددپول 3; اگرچه هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

ماسک های ولورین و ددپول در استوری اینستاگرام هیو جکمن

شان لویکارگردان فیلم Free Guy و The Adam Project کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد، البته هنوز نام فیلم مشخص نیست و گفته می شود احتمالا نام ولورین در نام فیلم ذکر خواهد شد. وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس لافلین آنها با نام مستعار خواهران مولینوکس که بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می شوند، مسئولیت نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده داشتند.

بخوانید  واکنش Armor Expert به سلاح ها و زره های Dragon's Dogma 2 - واکنش اکسپرت

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر 1403) اکران شود.