امکان کوچک کردن تیم پشت بازی چند نفره The Last of Us

جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ گزارشی منتشر کرده است که نشان می دهد توسعه پروژه چند نفره The Last of Us در پشت صحنه با مشکلاتی روبرو شده است. بر اساس این گزارش، Naughty Dog در حال حاضر در حال ارزیابی مجدد کیفیت و ماندگاری طولانی مدت بازی بوده و در پی ارزیابی های اخیر تیم سازنده خود را کوچک کرده است. اگرچه بازی چند نفره هنوز در حال توسعه است، اما به نظر می رسد که بسیاری از اعضای تیم به پروژه های دیگر Naughty Dog رفته اند.

سال گذشته، Naughty Dog رسما تایید کرد که در حال کار بر روی یک بازی چند نفره مستقل در سری The Last of Us است و با توجه به اینکه Naughty Dog این پروژه را جاه‌طلبانه‌ترین بازی خود توصیف کرده است، هیجانی که آن را احاطه کرده است به طور طبیعی افزایش یافته است. اوایل سال جاری، Naughty Dog اعلام کرد که جزئیات بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن در اواخر سال 2023 خواهد داشت و بسیاری از طرفداران منتظر بودند تا این بازی در نمایشگاه اخیر پلی استیشن معرفی شود. با این حال، ویترین برگزار شد و خبری از بازی جدید Naughty Dog نشد.

یک گزارش جدید حاکی از آن است که پروژه چند نفره The Last of Us مجددا ارزیابی شده و تیم سازنده کاهش یافته است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Naughty Dog اخیراً بیانیه‌ای در توییتر منتشر کرده است که در واکنش به عدم حضور چندنفره The Last of Us در نمایشگاه اخیر پلی‌استیشن، گفته است: «ما فوق‌العاده به آنچه استودیوی ما تاکنون به دست آورده است، افتخار می‌کنیم. اما با ادامه توسعه، متوجه شدیم که بهترین کار برای پروژه، دادن زمان بیشتر به آن است. Naughty Dog بعداً تأیید کرد که در حال کار بر روی یک تجربه تک‌نفره جدید مبتنی بر داستان است و مشتاق است به زودی اطلاعات بیشتری در مورد عناوین آینده خود به اشتراک بگذارد.

بخوانید  پیش‌سفارش‌ها اکنون برای خودروهای پرنده باز است

در نکته جالب این گزارش آمده است که شرکت Bungie که اخیرا توسط سونی خریداری شده و به عنوان یکی از متخصصان بازی های چندنفره و سرویس محور شناخته می شود، نقش پیشرو در کاهش مقیاس The Last of American Multiplayer داشته است. پروژه. هرمان هالست، رئیس استودیو پلی‌استیشن، اخیراً اعلام کرده است که این استودیو به سونی کمک می‌کند تا بازی‌های پلی‌استیشن خدمات محور آینده را ارزیابی کند. طبق گزارش شرایر، به عنوان بخشی از این فرآیند، Bungie سوالاتی در مورد توانایی چند نفره Naughty Dog برای درگیر نگه داشتن بازیکنان برای مدت زمان طولانی مطرح کرد.

کلیکر در بازی Last of Us 2