شروع ضبط نسخه Early Access بازی FairGame

$FairGame در زمان نامعلومی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه Early Access برای کاربران هر دو پلتفرم در دسترس خواهد بود یا خیر، اما امکان انتخاب پلتفرم در فرم ثبت نام وجود نداشت.

برای ثبت نام در نسخه Early Access، بازیکنان می توانند کد QR را در انتهای تریلر معرفی $FairGame اسکن کنند یا به صفحه TakeTheirMoney در وب سایت پلی استیشن مراجعه کنند و مراحل زیر را دنبال کنند:

  • کد H28E-N788-D46S را در پنجره ورود وارد کنید. این کد در تریلر معرفی بازی نشان داده شده است و برای همه مناطق یکسان است.
  • فرم ثبت نام را با نام و آدرس ایمیل خود پر کنید.
  • یک میلیاردر را نام ببرید که باید مجازات شود.
  • دلیلی را برای ثبت نام از لیست کشویی انتخاب کنید. بازیکنان می توانند بین گزینه های بازی منصفانه، هیجان، طمع یا انتقام یکی را انتخاب کنند که به نظر نمی رسد تفاوتی ایجاد کند.
  • بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.

در بازی رقابتی لایو اکشن جدید استودیو Haven، به جنبش زیرزمینی معروف به Collective می‌پیوندید. هدف این جنبش غارت میلیاردرهای دست نیافتنی و توزیع مجدد ثروت آنها بین فقرا است. بازیکنان می‌توانند دزدی‌های خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنند و از نگهبانان و سیستم‌های امنیتی در محیط‌های sandbox گول بزنند. البته این جنبش 15 میلیون عضو دارد و همیشه بیش از یک گروه برای یک هدف تلاش می کنند.

سپس این سایت قول ملاقات با بازیکنان را در آینده نزدیک می دهد، اما استودیو Haven هنوز تاریخ شروع مرحله دسترسی اولیه بازی $FairGame را اعلام نکرده است و انتشار اطلاعات موثق زمان بیشتری می برد.

بخوانید  Ant-Man با Kang the Conqueror در تصویر جدید Ant-Man 3 ملاقات می کند

بازیکنان اکنون می توانند برای نسخه دسترسی زودهنگام FairGame$ ثبت نام کنند.

کد QR برای ثبت نام نسخه Early Access بازی FairGame

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که امکان ثبت نام در نسخه Early Access بازی FairGame$ طی فرآیندی عجیب و پنهان وجود دارد. بازیکنان می توانند با استفاده از کد QR در تریلر راه اندازی بازی ثبت نام کنند و حتی یک میلیاردر را نشان دهند که باید مجازات شود.