امکان کراس پلتفرم بودن بازی Blizzard’s Odyssey


یکی از روزنامه نگاران معتبر ادعا می کند که احتمال این پروژه وجود دارد Blizzard’s Odyssey چند پلتفرم است.

به تازگی به جز برش در پادکست Xbox Two، او بازی جدید بقا بلیزارد را گفت این بازی Odyssey نام دارد و او فکر می کند که بازی می تواند چند نفره باشد. این اطلاعات نزدیک به هشت ماه پس از انتشار جزئیات بازی Corden منتشر شد. جایی که او نسخه اولیه بازی را دیده بود.اما هنوز گمانه زنی های زیادی پیرامون بازی وجود دارد.

مثلا، جیسون شرایر پس از معرفی اولیه بازی، نام رمز Odyssey فاش شد. اما Corden از آن زمان ادعا کرده است که این نام واقعی بازی بوده و فقط یک اسم رمز نیست. او همچنین می گوید که ادعای او مبنی بر کراس پلتفرم بودن بازی بر اساس شنیده ها نیست و چیزی در مورد این بازی نشنیده است.

در آگوست 2022، یک پست Reddit توسط Corden ارسال شد که در مورد همان بازی بقا ساخته شده توسط بلیزارد صحبت می کرد. وی چند نکته را مطرح کرد از جمله:

  • بازی فوق العاده به نظر می رسد و یادآور بازی Everwild است.
  • این اثر یک بازی بقا مبتنی بر افسانه با مکانیک ساختمان است.
  • یک سیستم اقتصادی همتا به همتا در بازی وجود دارد.
  • از نظر زیبایی شناختی، کوردن یادآور Fable Legends است.
  • این بازی یک MMO نیست و یک بازی بقای سنتی است.

اما این اطلاعات بر اساس یک نسخه از بازی بود که کوردن چند ماه پس از توسعه آن توسط بلیزارد مشاهده کرد. او گفته بود که بازی فوق العاده است. اما او اخیراً گفت چیزی که دید، یک نمایش خیلی خیلی زود بود و نه چندان متمرکز بر گرافیک. در آخرین قسمت از پادکست مذکور اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشد. با این تفاوت که برخلاف تصورات گذشته، Odyssey نام اصلی بازی است و نه اسم رمز آن.

بخوانید  میراث هاگوارتز در کمتر از دو هفته بیش از 12 میلیون نسخه فروخت

کوردن همچنین اظهار داشت که Odyssey بین پلتفرمی است و انحصاری نیست. این بحث پس از آن مطرح شد که ادعا شد به دلیل معامله مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد، این شرکت می‌تواند بازی را در انحصار خود درآورد، اما او می‌گوید در حال حاضر این منطقی نیست. البته بعد گفت شاید کاملا اشتباه کرده. در هر صورت باید منتظر اطلاعات تکمیلی بلیزارد باشیم.