احتمال حضور Galactus و Silver Surfer در ریبوت Fantastic Four

یکی از خودی های معتبر سینما به تازگی اطلاعات جدیدی از ریبوت فیلم Fantastic Four شامل حضور دو شخصیت محبوب این مجموعه در آنجا منتشر شد.

آقای باور نکردنی، مشعل انسانی، زن نامرئی و تینگ

Silver Surfer - Marvel Comics - silver surfer - مارول کامیک

راه اندازی مجدد فیلم Fantastic Four برای 14 فوریه 2025 (26 بهان 1403) برنامه ریزی شده است. انتظار می رود مراحل انتخاب بازیگران فیلم Fantastic Four به زودی آغاز شود.

اگر این اطلاعات درست باشد، گالاکتوس شرور اصلی ریبوت Fantastic Four خواهد بود و اگر فیلم مطابق با منبع کتاب های مصور باشد، Silver Surfer به عنوان یک آنتاگونیست در Fantastic Four معرفی خواهد شد. چندی پیش، جاش فریدمن، نویسنده آواتار: راه آب، جایگزین جف کاپلان و ایان اسپرینگر برای بازنویسی فیلمنامه ریبوت Fantastic Four شد و اکنون اسنایدر اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر کرده است:

استودیوی مارول در حال انجام یک ریبوت فیلم Fantastic Four است و اکنون در جدیدترین آن اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. جف اسنایدر در طول پادکست هفتگی خود به نام پادکست Hot Mic اطلاعات جدیدی در مورد راه اندازی مجدد Fantastic Four منتشر کرد که در آن فاش کرد که دو شخصیت Galactus و Silver Surfer احتمالاً در راه اندازی مجدد Fantastic Four ظاهر خواهند شد.

“پیش نویس جف کاپلان و ایان اسپرینگر برای راه اندازی مجدد چهار شگفت انگیز خوب بود و تیم از آن راضی بود، اما آنها می خواستند نویسنده جدیدی بیاورند تا به سطحی برسند که کوین فایگی و مت شکمن انتظار داشتند.” مارول همچنان برای کار دوباره باز است. با جف کاپلان و ایان اسپرینگر.”

بخوانید  انتشار احتمالی Ghostwire Tokyo با محتوای جدید برای Game Pass

مت شکمن کارگردان WandaVision قرار است راه اندازی مجدد Fantastic Four را بر عهده بگیرد. ریبوت Fantastic Four بخشی از ششمین مرحله از دنیای سینمایی مارول است که در آن داستان چندجهانی را به پایان خواهد رساند. فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars بخشی از فاز ششم MCU هستند. اطلاعات زیادی در مورد فیلم Fantastic Four مانند زمان شروع فیلمبرداری و داستان آن در دسترس نیست، اما به گفته مارول استودیو، این فیلم داستان اصلی گروه را بازگو نخواهد کرد.

او همچنین فاش کرد که بسیاری از رویدادهای فیلم در کهکشان اتفاق می افتد و از کمیک های دهه 60 الهام گرفته می شود. آنها قرار است از عناصر دهه 60 زیادی استفاده کنند و در این فیلم شاهد حضور و معرفی گالاکتوس و موج سوار نقره ای خواهیم بود.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر