میراث هاگوارتز در کمتر از دو هفته بیش از 12 میلیون نسخه فروخت

نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هاگوارتز لگاسی در 4 می 1402 (24 آوریل 2023) و نسخه نینتندو سوییچ در تاریخ 3 آگوست 1402 (25 ژوئیه 2023) منتشر خواهد شد.

فروشگاه صنایع دستی اولیواندر در میراث هاگوارتز

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

در حال حاضر، افراد کمی می توانند تخمین دقیقی از فروش نهایی هاگوارتز Legacy داشته باشند، تنها دو هفته پس از انتشار نسخه های نسل نهم این بازی، اما طبق برنامه استودیو Avalanche Software برای عرضه نسخه نسل هشتم و البته نینتندو بازی سوییچ در ماه های آینده، مجموع فروش این بازی در سال های آینده با توجه به آمار فروش حدود 10 میلیون نسخه، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد.

طبق گزارش Variety که از گزارش مالی روز پنجشنبه برادران وارنر به دست آمده است، این بازی نزدیک به 850 میلیون دلار برای برادران وارنر درآمد داشته است. تاکنون، میراث هاگوارتز را به پردرآمدترین فیلم مانند بتمن در سال گذشته و یکی از پرفروش‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات منتشر شده توسط هر واحدی از آن شرکت فیلمسازی در سال‌های اخیر تبدیل کرده‌ایم.

دیوید زاسلاو، مدیرعامل وارنر دیسکاوری نیز از رضایت این سری از عملکرد فوق‌العاده فراتر از انتظارات هاگوارتز لگاسی خبر داد و تاکید کرد که تمرکز این شرکت بر روی فرنچایزها و IPهای محبوبی مانند دنیای جادوگری و به ویژه آن دسته از محصولات منحصر به فرد (بازی‌های ویدئویی) است. در آینده با The Power Will Continue ادامه دهید.

دیوید حداد، رئیس کمپانی برادران وارنر. گیمز همچنین درباره موفقیت اخیر هاگوارتز Legacy گفت: “ما بسیار هیجان زده و مفتخریم که واکنش گیمرها، طرفداران تازه وارد به بازی های ویدیویی و منتقدان را نسبت به این بازی مشاهده می کنیم.” تیم توسعه ما در استودیو Avalanche یک بازی باورنکردنی و فوق العاده ایجاد کرده است. -تجربه با کیفیت در دنیای جادوگری که رویاهای خارق العاده بسیاری از طرفداران زندگی در هاگوارتز را به واقعیت تبدیل می کند.”

طبق گزارش های جدید، فروش بازی میراث هاگوارتز از دنیای هری پاتر در دو هفته اول انتشار به 12 میلیون نسخه رسید.

برادران وارنر همچنین تایید کرد که بازیکنان تقریباً 280 میلیون ساعت را صرف بازی در تمام پلتفرم‌های جهانی کرده‌اند. آمار منتشر شده توسط Warner Discovery همچنین نشان می دهد که تعداد بازدید از پورتال هواداران Wizarding World Digital که طرفداران سابق این سری از آن به عنوان سایت پاترمور یاد می کنند، در آستانه انتشار بازی 300 درصد افزایش یافته است. 10 روز اول فوریه

پس از انتشار اخبار و آمار فراوان در مورد پیش فروش باورنکردنی هاگوارتز Legacy در فروشگاه های دیجیتال، شکستن رکورد دومین بازی همزمان در تاریخ Steam و پربیننده ترین بازی تک نفره در پلتفرم Twitch در زمان انتشار، اکنون تنوع در گزارش فروش این بازی تنها دو هفته پس از انتشار 12 میلیون نسخه به دست آورد.