سریال HBO’s Estate پس از فصل 4 به پایان می رسد، اسپین آف ها بعید است

“من در قبال مردم احساس مسئولیت می کنم و شخصاً این احساس را دوست ندارم که “اوه، همین است، بچه ها.” آخرش بود من این را در یک نمایش دوست ندارم. فکر کنم دوست دارم دانستن آرمسترانگ گفت: این در حال پایان است.از طریق مهلت). “میدونی، یه قولی در عنوان جانشینی هست. هیچوقت فکر نمیکردم که تا ابد ادامه داشته باشه. پایان همیشه یه جورایی در ذهنم بود. از فصل 2، من سعی کردم فکر کنم: آیا این فصل بعدی است. یا بعد از آن، یا بعد از آن است؟»

فصل چهارم Succession در 26 مارس پخش می شود و داستان با فروش تجارت خانوادگی روی ویستار رویکو به یک جادوگر فناوری با بازی الکساندر اسکارسگارد آغاز می شود. خانواده روی بر سر این موضوع اختلاف نظر دارند و به نظر می رسد فصل 4 یک نتیجه دراماتیک خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برایان کاکس نقش پدرسالار خانواده لوگان روی را بازی می کند و فرزندانش – سیوبهان، رومن و کندال – به ترتیب توسط سارا اسنوک، کایران کالکین و جرمی استرانگ بازی می کنند.

این جانشینی رو به پایان است، اما آیا سریال می‌تواند مانند بازی تاج و تخت با House of the Dragon اسپین آف داشته باشد؟ به گفته کیسی بلویز، رئیس برنامه نویسی HBO، روی آن شرط بندی نکنید.

جسی آرمسترانگ خالق سریال این خبر را برای او فاش کرد نیویورکراو می‌گوید که می‌خواهد از قبل به طرفداران بگوید که سریال در حال پایان است، بنابراین می‌تواند نتیجه رضایت‌بخشی باشد.

بخوانید  مجسمه Persona 3 Reload سبک کلکسیونی را به قفسه شما اضافه می کند
با داغ شدن یک سریال HBO، The Last of Us، یکی دیگر از برنامه های محبوب این شبکه به پایان می رسد. جانشینی، یک درام تلویزیونی درباره افراد فوق ثروتمند و اولین مسائل جهانی آنها، پس از فصل چهارم آینده خود که در ماه مارس پخش می شود، به پایان می رسد.

بلویز گفت: “من اینطور فکر نمی کنم.” تنوع. “من همیشه می گویم “هرگز نگو هرگز.” دیوانه. داری چیکار میکنی؟» با این اوصاف، فکر می کنم چیزی در جهان هستی وجود دارد که [George R.R. Martin] ایجاد کرد که به خود وام داد [spin-offs]. تاریخ عظیمی وجود دارد، خانواده‌های مختلف، جنگ‌ها و نبردهای مختلف. به نظر من چیزی در جانشینی وجود ندارد که شما به آن بروید، “بیا فقط این بچه را دنبال کنیم” یا هر چیز دیگری. به نظر من یک چیز طبیعی نیست. اما اگر [creator Jesse Armstrong] می‌گوید می‌خواهم این کار را انجام دهم، بنابراین از جسی پیروی می‌کنم.”