امکان ساخت سریال ایندیانا جونز برای پخش از شبکه دیزنی پلاس

دیزنی قبلاً تلاش مشابهی را برای دنیای سینمایی مارول انجام داده است و با پیوند دادن رویدادهای سری WandaVision و Doctor Strange در فیلم Multiverse of Madness توانسته نتیجه موفقیت آمیزی را ببیند. البته این اولین حضور ایندیانا جونز در دنیای تلویزیون نیست. قبل از آن سریال The Young Indiana Jones Chronicles به مدت 2 فصل تولید و در سال های 1992 و 1993 از شبکه ABC پخش شد.

لوکاس فیلم و والت دیزنی در حال بررسی امکان ساخت سریالی بر اساس سریال ایندیانا جونز برای پخش از شبکه دیزنی پلاس هستند.

ایندیانا جونز 5 قرار است سال آینده اکران شود، اما در آخر اخبار سینما و تلویزیون، سریال ایندیانا جونز می تواند به شکل دیگری ادامه یابد. Variety از منابع متعدد شنیده است که سریال ایندیانا جونز در دست ساخت برای دیزنی پلاس است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. مدیر عامل دیزنی، باب چاپک، در جلسه اخیر خود با سهامداران از ایندیانا جونز 5 نام برد، اما او اشاره ای به سریالی بر اساس این نمایش نکرد.

منابع نزدیک به دیزنی می گویند که لوکاس فیلم همچنان به دنبال استخدام یک فیلمنامه نویس برای این پروژه است و سریال هنوز در مراحل اولیه توسعه است و هنوز مشخص نیست که سریال ایندیانا جونز یک پیش درآمد یا یک اسپین آف خواهد بود. سری فیلم های ایندیانا جونز این احتمال وجود دارد که پس‌زمینه سریال در جریان وقایع ایندیانا جونز 5 شکل گرفته باشد و ارتباطی با داستان داشته باشد.

علاوه بر این، 4 ویژه برنامه تلویزیونی این مجموعه در سال های 94 و 95 از کانال خانواده پخش شد که اکنون به فری فرم تغییر نام یافته است. همچنین مجموعه کتاب های ایندیانا جونز نوشته و منتشر شد که به دوران کودکی و نوجوانی این شخصیت می پردازد. همچنین در حال حاضر مشخص نیست که آیا هریسون فورد در سری ایندیانا جونز حضور خواهد داشت یا خیر و باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشیم.

بخوانید  دیزنی کنترل کامل شبکه هولو را در اختیار گرفت

ایندیانا جونز 5 به کارگردانی جیمز منگولد برای اکران در 30 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده است.