بسیاری از مشکلات Cyberpunk 2077 در به روز رسانی 1.61 این بازی برطرف شد

توسعه دهندگان CD Project Red سپس مشکلی را برطرف کردند که باعث می شد تمام نقاط دراپ غیرفعال شود و از پیشرفت در ماموریت های جانبی مختلف در بازی جلوگیری شود. مشکل دیگر در مورد ماموریت ها یا کنسرت ها در بازی عدم امکان تکمیل یک Assault در حال انجام در Charter Hill بود که همچنان باقی مانده است. ناقص بودن به دلیل کمبود شواهد

CD Projekt Red در ادامه ارائه مداوم آپدیت های بازی Cyberpunk 2077 برای رفع مشکلات و باگ های مختلف این بازی، پچ 1.61 بازی را در اختیار کاربران قرار داده و از طریق پست جدید سایت رسمی Cyberpunk به تشریح ایرادات مختلف این بازی پرداخته است. آپدیت در گیم پلی، گرافیک، رابط کاربری و سایر قسمت ها رفع شده است.

به روز رسانی Cyberpunk 2077 1.61 در دسترس قرار گرفته است و بسیاری از مشکلات بازی از جمله باگ های ماموریت جانبی، ویژگی های گیم پلی و سایر جنبه های بازی را برطرف می کند.

محیط بازی Cyberpunk 2077

اما در مورد جلوه های گرافیکی بازی گفته شد که اکنون شخصیت های غیر قابل بازی شهر شب هستند آنها از چترهایی با رنگ ها و اشکال مختلف استفاده خواهند کرد. آیتم های مختلف افتاده یا جابجا شده روی نقشه نمایش داده می شوند و خودروها پس از برخورد با یکدیگر نباید هیچ گونه اشکال یا اشکال گرافیکی داشته باشند.

یک سری اصلاحات برای نسخه رایانه شخصی، از جمله رفع افت موقت FPS هنگام خروج از منو و عدم دریافت اچیومنت در فروشگاه اپیک گیمز با وجود رعایت پیش نیازها. بازیکنان وقتی به اینترنت متصل نیستند، بازی را از لانچر انجام می دهند GOG، صفحه بارگذاری بازی به طور مشابه پس از ارتقاء یکی از آیتم های بازی به طور ناگهانی یخ می زند یا از کار می افتد، این مشکلات نیز برطرف شده اند.

بخوانید  فیلم Five Nights At Freddy's Star جاش هاچرسون به‌روزرسانی دنباله‌ای را ارائه می‌کند

رابط کاربری بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است و اکنون دیگر نیازی به راه اندازی مجدد یا بارگذاری مجدد بازی برای بازگشت کلیدها به حالت پیش فرض نیست. منوی موجودی بازیکن دیگر پس از جدا کردن یا انداختن یک آیتم به سرعت بالا و پایین نمی رود.

DLC بازی Cyberpunk 2077

در نهایت، گفته شد که Cyberpunk 2077 اکنون از فناوری AMD FidelityFX Super Resolution 2.1 روی رایانه شخصی و کنسول‌های نسل بعدی پشتیبانی می‌کند. لیست کاملی از مشکلات گیم پلی که در این آپدیت رفع شده اند در وب سایت رسمی Cyberpunk ارائه شده است.

در مورد گیم پلی بازی نیز گفته شد که چاقوهای مخصوص Headhunter و Blue Fang هستند موجود در موجودی فروشنده و همچنین قابل کپی کردن است هفت تیر افسانه ای عفو بین المللی را بسازید. علاوه بر این، دیگر امکان استفاده از مواد مصرفی در نبردهای سرد وجود ندارد. باگ عجیبی که بازیکن را مجبور می‌کرد جسد را در صندوق عقب ماشین بگذارد، برود و سپس برای کسب درآمد بی‌نهایت برگردد، برطرف شد.

یکی از مشکلاتی که با نصب آپدیت جدید Cyberpunk 2077 به طور کامل برطرف خواهد شد، شکست ماموریت های Assault in Progress در مناطق Northside، Rancho Coronado، Coastview و Badlands است که با وجود دستیابی به تمام اهداف تعیین شده، همچنان ناتمام مانده اند. این موضوع به برخی از فعالیت های جرم سازمان یافته مربوط می شود یکی هم بود که دوباره در نسخه جدید رفع شد.