امروز Sackboy: A Big Adventure را با قیمت 20 دلار دریافت کنید



نسخه‌های Sackboy: A Big Adventure PS4 و PS5 در Amazon، Best Buy و GameStop به فروش می‌رسند. اینها پایین ترین قیمت هایی است که تاکنون برای Sackboy دیده ایم.

هر دو نسخه Sackboy: A Big Adventure 20 دلار هستند که 40 دلار از قیمت اصلی 60 دلار کاهش یافته است.

Sackboy: A Big Adventure در سال 2020 منتشر شد و در دو سال گذشته به صورت دوره ای به روز شده است. قیمت‌های جمعه سیاه پایین‌ترین قیمت Sackboy: A Big Adventure را نشان می‌دهند که از زمان عرضه تخفیف داشته است. آخرین فروش عمده Sackboy: A Big Adventure نسخه فیزیکی پلی استیشن حدود 30 دلار در خرده فروشان مختلف بود.

در نقد GameSpot’s Sackboy: A Big Adventure، مایک اپستین، منتقد، آن را به دلیل مکانیک های پلتفرم قوی و تصاویر بصری قوی در PS5 تحسین کرد. اپستین گفت: “Sackboy یک پلتفرمر قوی است و علیرغم سبک هنری خود، از عملکرد بصری و فنی بهبود یافته PS5 استفاده زیادی می کند. این یک ماجراجویی کوچک سرگرم کننده از یک پلتفرمر است، با لحظات جالب زیادی.” “گاهی اوقات طراحی بصری می تواند کمی صاف به نظر برسد. با این حال، حتی در آن زمان، کنترل های دقیق و چیدمان های سطح جالب چالش هایی در گیم پلی ایجاد می کند که باعث می شود این نقص ها به راحتی نادیده گرفته شوند.”

تعداد زیادی بازی دیگر پلی استیشن برای جمعه سیاه به فروش می رسد، مانند Returnal، Gotham Knights، Ghost of Tsushima Director’s Cut و غیره. ما مجموعه ای از معاملات جمعه سیاه دیگر را پوشش داده ایم، و می توانید خلاصه های بیشتری از ما را در زیر مشاهده کنید:

بخوانید  گیم پلی سطح بالای Zenless Zone Zero Ellen Joe

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.