نکات Call Of Duty: Warzone 2.0 DMZ برای مبتدیان

فصل 1 دارای یک سلاح جدید است که می تواند برای استفاده در Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 باز شود، و در اینجا راهنمای ما برای باز کردن قفل تفنگ تهاجمی M13B در حالت DMZ است. همچنین مطمئن شوید که راهنمای ما در مورد Warzone 2.0 و ویژگی های جدید Stronghold و Black Site DMZ را بررسی کنید.

مبارزه با برخی از هوش مصنوعی ها آسان است، اما مراقب هوش مصنوعی ها و هوش مصنوعی های زره ​​پوش در قلعه ها یا سایر مناطق هدف متراکم باشید، زیرا آنها نبرد دشوارتری را ارائه می دهند. مطمئن شوید که صفحات مهمات و زره در دسترس دارید و از عقب نشینی از جنگ نترسید.

شما می توانید وسایل نقلیه خود را سوخت گیری و تعمیر کنید

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که اگر تازه وارد هستید یا فقط Warzone 2.0 را دارید، شما می توانید سلاح ها را خیلی سریعتر در DMZ باز کنید. Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 دارای یک سیستم پیشرفته پیشرفت سلاح هستند که شما را ملزم می کند تا از سلاح های خاصی برای باز کردن قفل سلاح های دیگر استفاده کنید، اما می توانید به سادگی با ماینینگ با اسلحه در DMZ از این موضوع دور شوید. هر زمان که با سلاحی که هنوز قفل آن را باز نکرده اید خارج شوید، آن را برای استفاده در همه حالت ها باز می کند. بنابراین اگر سلاح جدیدی پیدا کردید که دوست دارید، حتما آن را استخراج کنید.

ماموریت های جناحی را زود شروع کنید

ماموریت های جناح DMZ
ماموریت های جناح DMZ

بهترین سلاح ها را هنگام بارگیری برای چیزی خاص که به قدرت شلیک بیشتری نیاز دارد، مانند پاکسازی سنگرها یا یک سری ماموریت های چالش برانگیز جناحی، نگه دارید.

رایگان ها و اولین ملزومات

شارژ کردن به صورت سه نفره می تواند احساس کند که سرنوشت شما برای همیشه به هم تیمی هایتان گره خورده است، اما می توانید در هر زمانی که بخواهید، Exfiltrate کنید و مجبور نباشید منتظر هم تیمی های خود باشید. شما می توانید انتخاب کنید که به طور جداگانه تبعید کنید، و آنها نیز می توانند.

بخوانید  تا 90٪ در بازی های Steam Deck در Humble صرفه جویی کنید

قبل از بارگیری در مسابقه DMZ، مهم است که بدانیم بارگیری سلاح چگونه کار می کند. در اینجا یک راهنمای کامل برای انواع سلاح های DMZ آورده شده است، اما اساساً سلاح هایی وجود دارند که شما از حالتی به نام Contraband استخراج می کنید، و سلاح هایی هستند که با اسلحه ساز سفارشی می کنید تا به DMZ ببرید، و به آنها نقشه های سلاح می گویند.

اگر هم تیمی های شما فوت کردند یا فقط نیاز به تقویت دارید، می توانید از ویژگی جدید Assimilation Warzone 2.0 استفاده کنید. این به شما امکان می دهد از چرخ ارتباطی استفاده کنید بخواهید به سه نفر دیگر بپیوندید، یا از دیگران بخواهید به شما بپیوندند. این عملکرد با فشار دادن روی D-pad برای دسترسی به چرخ ارتباط حالت پیدا می شود. این چرخ همچنین به شما امکان می دهد از گزینه های ارتباطی اولیه برای گروه بندی با دوستان یا درخواست کمک در منطقه خود استفاده کنید.

برخی از هوش مصنوعی دشوار هستند

اطمینان حاصل کنید که همیشه تجهیزات مرگبار، تاکتیکی و ارتقاء میدان خود را در یک مسابقه قرار دهید. شما همیشه می توانید این موارد را در شروع مسابقه انتخاب کنید و هرگز دسترسی به آنها را از دست نمی دهید. من جعبه مهمات را برای بهترین ارتقا در این زمینه توصیه می کنم، بنابراین شما همیشه مهمات در دسترس داشته باشید. شما همیشه می توانید وسایل کشنده و تاکتیکی بیشتر یا متفاوتی را جمع آوری کنید، اما همیشه آن موارد رایگان را بگیرید.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم سریع و خشن 10 | آیا باز هم باید این سریال را ببینیم؟

DMZ یک حالت سه‌گانه در یک محیط PvPvE است، که در آن شما می‌توانید نحوه بازی خود را انتخاب کنید، که شامل غارت آیتم‌ها و سلاح‌های با ارزش بالا و تکمیل اهداف جناحی می‌شود. شما هر چیزی را که با یک exfil موفق غارت می کنید نگه می دارید، اما اگر بمیرید و نتوانید خود را از مسابقه خارج کنید تقریباً همه چیز را از دست خواهید داد.

نکات عمومی DMZ برای مبتدیان

سلاح ها با بازی های بتل رویال متفاوت عمل می کنند

طرح های اسلحه تضمین شده DMZ و انواع سلاح های قاچاق
طرح های اسلحه تضمین شده DMZ و انواع سلاح های قاچاق

نقشه های سفارشی شما تنها مواردی هستند که برای همیشه در یک ماموریت ناموفق DMZ از دست نمی دهید، اما به دلیل عدم استخراج از مسابقه جریمه می شوید. این پنالتی یک خنک کننده دو ساعته است. در اینجا ما یک راهنمای DMZ در مورد نحوه باز کردن قفل اسلحه های مطمئن تر و کاهش سریعتر جریمه خنک کننده داریم.

این که آیا تصمیم می گیرید با طرح سلاح سفارشی خود وارد ماموریت شوید، سلاح قاچاق یا هیچ چیز، به هدف شما برای مسابقه بستگی دارد. اگر هدف شما این است که وارد شوید و مقداری غارت و پول نقد برای من جمع کنید، ارزش آن را ندارد که بهترین سلاح های خود را به خطر بیندازید. شما به راحتی می توانید فقط با مشت خود به داخل مسابقه بپرید، اولین هوش مصنوعی را که می بینید غوغا کنید و اسلحه آنها را بردارید. یا می توانید یک ساختمان را نجات دهید و احتمالاً چیزی برای استفاده پیدا کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Call of Duty: Warzone 2.0 با حالت جدید ماینینگ DMZ عرضه شد. در عوض، این یک بازی سندباکس مبتنی بر هدف است که بسیار متفاوت از بازی بتل رویال است. با راه‌های زیادی برای نزدیک شدن به یک دور، از جمله اهداف متنوعی که همه در یک محیط PvPvE تنظیم شده‌اند، می‌توان آن را بسیار مهم دانست. ما در اینجا چند نکته و اطلاعات کلی را فهرست می کنیم تا به شما کمک کند شروع کنید و از زمان خود در حالت DMZ حداکثر استفاده را ببرید.

بخوانید  پزشکان هریسون فورد تم ایندیانا جونز را در طول کولونوسکوپی او بازی کردند

مروری سریع بر DMZ

هنگامی که در مسابقه هستید، به دنبال جلیقه هایی باشید که به شما امکان می دهد زره های بیشتری را تجهیز کنید. می‌توانید آن‌ها را از «ایستگاه‌های خرید» بخرید، اما اگر ساختمان‌های مجاور را جستجو کنید، احتمال زیادی وجود دارد که یکی را غارت کنید.

قفل سلاح آسان باز می شود

قبل از پرش به یک مسابقه، به شما این امکان داده می شود که سه ماموریت جناحی را برای تکمیل در بازی انتخاب کنید. اینها هزاران چالش مختلف از جمله کارهایی مانند غارت آیتم های خاص، جمع آوری اطلاعات و از بین بردن اهداف مشخص شده هستند. سختی آنها متفاوت است، اما تکمیل آنها نه تنها XP و جوایز مناسبی به شما می دهد، بلکه به باز کردن اسلات های اسلحه مطمئن نیز کمک می کند. در اینجا راهنمای کامل ما در مورد نحوه باز کردن قفل اسلات سلاح اضافی برای DMZ است، که همچنین توضیح می دهد که چگونه می توانید جریمه خنک سازی نقشه های سلاح خود را کاهش دهید.

عملکرد و ارتباطات جذب DMZ

برخلاف Warzone اصلی، خودروهای Warzone 2 ظرفیت سوخت نامحدودی ندارند. مطمئن شوید که متر سوخت را در مرکز پایین صفحه نمایش خود تماشا کنید. می‌توانید با قوطی‌های گاز غارت شده در حال پرواز به خودروها سوخت‌گیری کنید، اما می‌توانید در پمپ بنزین‌ها نیز خودروها را سوخت‌گیری و تعمیر کنید.

خود را موظف به ماندن نکنید