الکترونیک آرتز تمایلی به ساخت قسمت سوم از سری بازی های آلیس ندارد


مک گی آمریکایی، سازنده سری بازی های آلیس، در آخرین کنفرانس خود اعلام کرد که EA از تامین مالی نسخه سوم این سری خودداری کرده است.

اولین نسخه از سری بازی های Alice در سال 2000 با عنوان American McGee’s Alice منتشر شد. قسمت دوم این مجموعه در سال 2011 با نام Alice: Madness Returns منتشر شد. این دو اثر توانستند به ترتیب میانگین امتیاز 85 و 75 را از منتقدان سایت متاکریتیک کسب کنند. اولین بازی توسط Rogue Entertainment ساخته شد. مراحل طراحی و توسعه قسمت دوم نیز توسط استودیو Spicey Horse انجام شده است. الکترونیک آرتز مسئولیت انتشار دو اثر ذکر شده را بر عهده داشت. این اثر اکشن ماجراجویی با حال و هوای گوتیک خود تجربه ای بی نظیر را برای کاربران ایجاد کرده است. علاقه مندان به آثار ارائه شده مدت هاست که منتظر نسخه سوم این سری هستند و از ایده و فرضیه ساخت و تجربه قسمت جدید این سری از بازی ها استقبال می کنند. البته طبق آخرین اخبار دنیای بازی، به گفته مک گی که طراح این آثار است، به نظر می رسد فعلا خبری از ساخت این بازی نیست.

تصویری از بازی Alice: Madness Returns

مک گی به عنوان طراح و کارگردان بازی، زمانی را صرف کرد تا چراغ سبز EA را برای توسعه و ساخت نسخه سوم این سری به نام Alice: Asylum دریافت کند. شناخته شده است. با این حال، به نظر می رسد که این اتفاق نخواهد افتاد. این شخص در پست اخیر خود در سایت Patreon مدعی شده است که الکترونیک آرتز تمایلی به تامین مالی بازی سوم آلیس ندارد. از سوی دیگر، جالب است بدانید که شرکت مورد نظر حاضر به امتیازدهی این اثر و فروش مالکیت معنوی آن نیست. مک گی آمریکایی گفتدر مورد مسئله بودجه، آنها در نهایت تصمیم گرفتند پروژه را بر اساس تجزیه و تحلیل داخلی IP، شرایط بازار و جزئیات پیشنهاد تولید لغو کنند. این شخص ادامه داد: “در مورد مسئله مجوز، آنها پاسخ دادند که Alice بخش مهمی از کاتالوگ کلی بازی های EA است و فروش یا صدور مجوز چیزی نیست که آنها در حال حاضر مایل به انجام آن باشند.”

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ توسط نتفلیکس

متأسفانه، وقوع این امر به این معنی است که مک گی آمریکایی هیچ راهی برای جلوتر از Alice: Asylum نمی بیند. این شخص ادامه داد: «در این مرحله، ما تمام تلاشمان را برای ایجاد یک بازی جدید آلیس انجام داده‌ایم. با پاسخ های EA، هیچ راه دیگری برای پیشرفت پروژه وجود ندارد. به این ترتیب، ما این صفحه Patreon و فعالیت های پیش تولید مرتبط را به طور موقت به حالت تعلیق درآورده ایم. محتوا در جای خود باقی خواهد ماند. آلیس: پناهندگی تمام شد.

با توجه به موارد ذکر شده، مشخص نیست که آیا EA در آینده رویکرد خود را نسبت به این پروژه تغییر خواهد داد یا خیر.

نظر شما چیست، آیا دو نسخه اول را امتحان کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.