تریلر بازی Final Star Wars Jedi: Survivor حماسی را با Droids و Bounty Hunters نمایش می دهد.



تنها چند هفته تا عرضه روی PC، PS5 و Xbox Series X|S باقی مانده است، تریلر دیگری از Star Wars Jedi: Survivor اکنون برای تماشا در دسترس است و زمینه را برای آنچه طرفداران می‌توانند از دنباله آن انتظار داشته باشند آماده می‌کند. مانند تیزرهای قبلی، این تریلر بر روی تاریکی کهکشان در پنج سال پس از کشف مجدد میراث جدای کالکسیس تمرکز دارد و در ویدیوی زیر، او را با تعدادی از دشمنان پیش درآمد و نسخه اصلی خواهید دید. دوران سه گانه

آنتاگونیست جالبی که Respawn در تریلرهایش به آن دست می زند، Rayvis است، یک Gen’dai که اگر زره مرد آهنی به تن داشته باشد، شبیه هالک بنفش به نظر می رسد. طرفداران چشم عقابی در اینجا متوجه شباهت به یکی دیگر از مجریان Gen’dai، Durge، خواهند شد که دو دهه پیش در Star Wars: Clone Wars، سریال کوتاه مدت به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی از آزمایشگاه دکستر ظاهر شد. در حالی که آخرین تریلر ریویس را در حال انجام حملات فیزیکی وحشیانه به سمت کسیس نشان می‌دهد، اگر این مبارزه به قلمرو Resident Evil تبدیل شود، تعجب نکنید، زیرا Gen’dai معمولاً بدنی متشکل از انبوهی از شاخک‌های لزج دارد که می‌توانند به سرعت بازسازی شوند. آسیب دیده.

در حال پخش: تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor Official Final Gameplay

زره آنها زیست توده خود را تحت کنترل نگه می دارد و این نژاد از جنگجویان عموماً در هنگام رویارویی با مخالفان شایسته به یک کد افتخار پایبند هستند.

بخوانید  اعلام تاریخ شروع پخش فصل سیزدهم انیمیشن Archer

اگر به دنبال بازی Jedi: Survivor بر روی رایانه شخصی در تاریخ 28 آوریل هستید، باید مطمئن شوید که فضای ذخیره سازی کافی برای بازی دارید. به اطلاع می رساند که هنگام نصب بازی، 155 گیگابایت فضای برای بازی در دسترس دارید. .

جردن رامی در پیش‌نمایش Star Wars Jedi: Survivor در GameSpot نوشت: «Survivor ایده‌های جذابی را ارائه می‌کند و برخی از پویایی‌های بالقوه جالب شخصیت‌ها را در فصل دوم خود به تصویر می‌کشد. متأسفانه، من کمتر تحت تأثیر بسیاری از چیزهایی که دارم قرار گرفتم می توان در واقع صحبت و بیشتر با آنچه من نمی توانداما دنباله یکی از بازی های جنگ ستارگان مورد علاقه من خوب به نظر می رسد.”

در اخبار دیگر از یک کهکشان دور (دور!)، جشن جنگ ستارگان به‌روزرسانی‌های زیادی برای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی جدید در دست ساخت دارد. سریال دیزنی + Ahsoka در ماه آگوست پخش می‌شود، فصل دوم آندور در سال 2024 آغاز می‌شود و دیزی ریدلی در فیلم جدیدی از جنگ ستارگان که 15 سال پس از وقایع Rise of Skywalker روایت می‌شود، بازی خواهد کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.