امکان انتشار Immortals of Aveum در جولای 2023

Immortals of Aveum در حال حاضر در حال توسعه است و در تاریخ نامشخصی برای کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC گنجانده شده است. تاریخ انتشار دقیق این بازی هنوز مشخص نیست و بازیکنان باید منتظر باشند تا در هفته های آینده جزئیات بیشتری منتشر شود.

خوشبختانه، به نظر می رسد که بازیکنان برای بررسی Immortals of Aveum نیازی به صبر طولانی ندارند. همانطور که Billbul_Kun در توییتر ادعا کرد، این بازی قرار است در تاریخ 29 جولای منتشر شود. با توجه به اینکه فاصله چندانی با این تاریخ نداریم، احتمالاً در مورد ادعای این افشاگر سرشناس تردیدهایی به وجود آمده است. اما Ascendant اخیرا تایید کرده است که جزئیات اولین پروژه خود را “به زودی” به اشتراک خواهد گذاشت.

استودیوی Indie Ascendant از اولین بازی خود با نام Immortals of Aveum در The Game Awards 2022 رونمایی کرد. اگرچه تریلر معرفی این بازی نسبتا کوتاه بود، اما توجه برخی از گیمرها را به خود جلب کرد. این بازی که با نام تجاری EA Originals منتشر شده است، توسط مدیر هنری Dead Space و Call of Duty: Advanced Warfare ساخته شده است و قول ارائه یک کمپین تیراندازی اول شخص تک نفره فوق العاده را می دهد.

یک افشاگر معروف ادعا کرده است که بازی تیراندازی اول شخص فانتزی Ascendant Immortals of Aveum در ماه جولای عرضه خواهد شد.