استودیوی Motive به توسعه نسخه بعدی Battlefield در زمانی که Iron Man در حال توسعه است کمک خواهد کرد

پس از بسته شدن بازی Ridgeline Games توسط Electronic Arts، توسعه دهنده Iron Man به تیم سازنده نسخه بعدی Battlefield اضافه شد.

استودیو Motive که در حال ساخت بازی بر اساس شخصیت Iron Man است، به DICE کمک خواهد کرد تا بازی بعدی از سری Battlefield را توسعه دهد. البته این مشکل به معنای قطع شدن روند ساخت بازی مرد آهنی نیست؛ چرا اینطور است؟ پاتریک کلوزمدیرعامل Motive مدعی شد که ساخت Iron Man در اولویت این استودیو است و ساخت این بازی به تازگی مرحله مهمی را پشت سر گذاشته است.

Claws اعلام کرده است که “گروهی” از انیماتورها با استودیوی دایس، کریتریون و ریپل افکت متحد شده اند تا یک تجربه خارق العاده در Battlefield ارائه دهند. اندکی پس از بسته شدن Ridgeline Games توسط Electronic Arts، اعضای Motive برای نسخه بعدی Battlefield به تیم توسعه اضافه شدند. فیلیپ دوچارم رومن و نوشته اوریولایکی از سازندگان اصلی بازسازی Dead Space، در میان اعضای استودیو Motive است و تیمی را برای ایجاد «آینده میدان جنگ» در بخش تک‌نفره و چند نفره تشکیل می‌دهد.

او در ادامه ادعا کرد که توسعه Iron Man 2024 به خوبی پیشرفت کرده است و به یک “نقطه عطف مهم” رسیده است زیرا “پایه محکمی برای ساختن ایجاد کرده است.” کلاوس در این رابطه اظهار داشت: Iron Man برای Motive اولویت مهمی است و من به کار و دستاوردهای استودیو افتخار می کنم.

پوستر بازی Battlefield 2042

در سایر خبرها بید بایرنمدیرعامل سری Battlefield اعلام کرد که فصل هفتم Battlefield 2042 آخرین فصل این بازی خواهد بود. استودیو دایس به پشتیبانی از بازی در قالب رویدادها، چالش‌ها، حالت‌های بازی و به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر ادامه خواهد داد، اما روند انتشار برای «فصل‌های رسمی» آن به پایان رسیده است.

بخوانید  در بهترین صندلی بازی Secretlab صرفه جویی کنید و آن را با پوسته جدید الهام گرفته از جنگ ستارگان جفت کنید.

وی افزود: متوجه هستیم که این خبر ناامید کننده است اما به دلیل هدف آینده خود مجبور به چنین تصمیمی هستیم. زمان آن فرا رسیده است که توجه و منابع استودیو را بر روی آینده سری Battlefield متمرکز کنیم.

Battlefield 2042 زمانی که در نوامبر 2021 منتشر شد ناامید کننده بود، اما همچنان توانست به رتبه پنجم در لیست پرفروش ترین عناوین ایالات متحده برسد. الکترونیک آرتز دلیل اصلی وضعیت ضعیف Battlefield 2042 را کار از راه دور (در زمان شیوع ویروس کووید-19) نسبت داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر