در حال حاضر خبری از انتشار Ori 3 نیست

استودیو مون اظهار داشت که در حال حاضر روی No Rest for the Wicked تمرکز کرده است و هیچ برنامه ای برای ساخت قسمت سوم از سری Ori ندارد.

در حالی که طرفداران سری Ori ممکن است مشتاق باشند بازی بعدی را امتحان کنند، به نظر می رسد استودیو مون کار با سری Metroidvania را تمام کرده و دلیل خوبی برای روی آوردن به تجربه جدیدی در قالب RPG No Rest for the Wicked دارد. در واقع، تیم سازنده احساس می کند که داستان Avery در دو قسمت کامل شده است.

گنادی کورول، یکی از بنیانگذاران استودیو مون، در گفتگو با گیم اینفورمر گفت که تیم سازنده از نحوه پایان داستان سریال در Ori and the Will of the Wisps بسیار راضی هستند. کورول افزود: «Ori اکنون یک داستان کامل است و اگر هر دو نسخه را تجربه کنید، یک داستان کامل خواهید دید، بنابراین به نظر می‌رسد تنها راهی که می‌توانیم برای Ori 3 برویم این است که داستان و تجربه بیشتری برای ارائه داشته باشیم».

هیچ استراحتی برای پس زمینه شیطانی بازی وجود ندارد

با این حال، توماس مالر، مدیرعامل و مدیر خلاق استودیو مون، اعلام کرد که در حال حاضر عنوانی برای سومین بازی Avery دارد. علاوه بر این، مالر تأیید کرد که ایده‌هایی برای ادامه سریال در ذهن دارد، اما استودیو مون در حال حاضر تمام انرژی و تمرکز خود را روی توسعه No Rest for the Wicked گذاشته است.

با توجه به اینکه No Rest for the Wicked در تاریخ 30 آوریل 1403 (18 آوریل 2024) در Steam در دسترس خواهد بود، جای تعجب نیست که استودیو مون روی توسعه تا حد امکان آن تمرکز کرده است. این بازی علاوه بر رایانه های شخصی، روی پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس نیز عرضه خواهد شد

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار Seven Kings Must Die در نتفلیکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر