اعلام تاریخ انتشار Seven Kings Must Die در نتفلیکس

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که شبکه آنلاین نتفلیکس تاریخ انتشار Seven Kings Must Die، دنباله سریال The Last Kingdom را فاش کرده است. این فیلم برای اولین بار در تاریخ 25 آوریل 1402 (14 آوریل 2023) در نتفلیکس برنامه ریزی شده است.

فیلم Seven Kings Must Die وقایع فصل پنجم و آخر سریال The Last Kingdom را دنبال می کند که توسط نتفلیکس در سال 2022 برای طرفداران آورده شد. سریال Last Kingdom کار خود را در سال 2015 با فصل اول در BBC Two و Netflix آغاز کرد. تصمیم گرفت پس از فصل دوم فرنچایز را به دست آورد. از آن زمان، این سریال با استقبال خوبی روبرو شد و اخیراً در فهرست پربیننده‌ترین نمایش‌های سال 2022 نیلسن در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

اد بازالگت او کارگردانی فیلم Seven Kings Must Die و مارته هیلیر او فیلمنامه را نوشت. نایجل مارچانت، گرت نیم و مت چاپلین کارناوال فیلمز نیز این پروژه را تولید کرد.

الکساندر درایمون او برای بازی در نقش اترد از Bebanburg باز می گردد و با شخصیت های قدیمی و متحدان جدید با دشمنان جدید مبارزه می کند. پس از مرگ شاه ادوارد، نبردی برای تاج و تخت بین وارثان و مهاجمان برای کسب قدرت در جریان است. وقتی یکی از گروه ها از اوترد کمک می خواهد، او خود را در دوراهی بین انتخاب کسانی که بیشتر به آنها اهمیت می دهد و رویای یک انگلستان متحد می بیند.

نتفلیکس اعلام کرده است که طرفداران چه زمانی می توانند Seven Kings Must Die، دنباله The Last Kingdom را تماشا کنند.

بخوانید  EA Sports Games در آینده کفش‌های ورزشی NFT نایک را اضافه خواهد کرد
الکساندر درایمون در بیانیه ای گفت: “من مفتخرم که در تمام این سال ها در بیان این داستان نقش داشته ام. به عنوان یک بازیگر، با رضایت و چالش های زیادی در بازی در نقش ناثش اتارد مواجه شده ام. به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال، من فوق العاده هستم. به صدها نفری که هزاران ساعت را صرف تولید بهترین محصول ممکن کرده‌اند افتخار می‌کنیم. و طرفداران وفادار ما چطور؟ “