پارامونت پلاس به 56 میلیون مشترک رسید، زیرا ضرر استریم پارامونت به 575 میلیون دلار رسید

در بخش سینما، به لطف موفقیت فیلم ترسناک لبخند، دریافتی از سالن های پارامونت 149 درصد افزایش یافت. اکنون این سومین محرک بزرگ درآمد پارامونت پس از Sonic the Hedgehog 2 و Top Gun: Maverick است.

این نشان دهنده افزایش 67 میلیونی در پایان سپتامبر 2022 است. Paramount+ به طور خاص شاهد “افزایش کاربر سه ماهه رکورد” بود که در پایان سال 2022 به 56 میلیون رسید. این افزایش 9.9 میلیونی در مقایسه با رقم 46 میلیونی اعلام شده در سال بود. پایان سپتامبر 2022.

بخش استریم پارامونت شاهد افزایش 30 درصدی درآمد به 1.4 میلیارد دلار بود و درآمد اشتراک به طور خاص 48 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، درآمد تبلیغات 4 درصد افزایش یافته است. با این حال، زیان عملیاتی پارامونت برای بخش مستقیم به مصرف کننده به 575 میلیون دلار بدتر شد که زیان سه ماهه بالاتر از 502 میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته بود.

Top Gun: Maverick، در میان سایر محتوای برجسته مانند برنامه نویسی NFL، 1923، Tulsa King و Smile، به رشد کمک کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مدیر عامل باب باکیش پیش بینی کرد که سود در آینده شرکت است. او گفت: «استراتژی محتوا و پلتفرم ما کار می‌کند، و با محتوای استثنایی‌تر در سال جاری، انتظار داریم که کسب‌وکار را در سال 2024 به رشد سود بازگردانیم.»

بخوانید  How Hearthstone's 10 Year Celebration Unpacks Its Zany History--And Readies Fans To Make More

به هالیوود ریپورتر بروید برای اطلاعات بیشتر در مورد آخرین نتایج پارامونت.

پارامونت گلوبال آخرین گزارش درآمد خود را روز پنجشنبه منتشر کرد و یکی از جنبه های کسب و کار این شرکت که توجه زیادی را به خود جلب کرده است، پایگاه مشترکین آن است. این شرکت در پایان سال 2022 در مجموع 77 میلیون مشترک استریم در سراسر جهان داشت. هالیوود ریپورتر.