سریال بازی تاج و تخت جان اسنو جلو نمی رود

سریال اسپین آف Game of Thrones با محوریت جان اسنو دیگر در دست ساخت نیست. خود کیت هرینگتون، بازیگر نقش اسنو در سریال HBO، این خبر را به ScreenRant تایید کرد.

او گفت این نمایش در حال حاضر در دست ساخت نیست. این موضوع دور از ذهن است، زیرا همه ما در زمانی که بسیار هیجان‌زده بودیم، داستان مناسبی برای گفتن پیدا نکردیم.» بنابراین تصمیم گرفته شد که توسعه “فعلا” متوقف شود. هرینگتون گفت که امیدوار است زمانی «در آینده» باشد که او این ایده را دوباره بررسی کند. او گفت: “اما در حال حاضر، نه. محکم روی قفسه ها قرار دارد.”

گزارشی در سال 2022 نشان داد که HBO در حال بررسی سریالی درباره جان اسنو است، و نویسنده جورج آر.آر.آر.مارتین بعداً این موضوع را تأیید کرد و گفت که این ایده هرینگتون بوده است. با این حال، در هالیوود، توسعه فقط به این معنی است: یک نمایش در حال توسعه است. به عنوان بخشی از فرآیند توسعه، تیم تصمیم می‌گیرد که آیا بازی باید یا می‌تواند با آزمایش ایده‌ها و مفاهیم داستانی به پایان برسد یا خیر. در مورد سری جان اسنو، هرینگتون و تیم ظاهرا نتوانستند مواد قانع کننده کافی برای حرکت به جلو پیدا کنند، بنابراین اینطور نیست.

من هرگز واقعاً در مورد آن صحبت نکردم، زیرا در حال توسعه بود. من نمی‌خواستم معلوم شود که در حال توسعه است، و نمی‌خواستم این اتفاق بیفتد و مردم شروع به نظریه‌پردازی کنند، یا هیجان زده شوند یا از آنها متنفر شوند. با این ایده، زمانی که ممکن است هرگز اتفاق نیفتد.» “زیرا در توسعه، شما به همه زوایا نگاه می کنید و می بینید که آیا ارزشش را دارد یا خیر.”

بخوانید  تاریخ اکران فیلم جدید پل توماس اندرسون با بازی لئوناردو دی کاپریو اعلام شد

در ماه مه 2023، فرانچسکا اورسی، از HBO، گفت که تیم “به طور گسترده با نویسندگان کار می کند” تا سریال جان اسنو را جمع آوری کند. اما در آن مرحله، اورسی مطمئن نبود که سریال «تا آخر راه خواهد رفت» یا خیر و حالا هرینگتون تأیید کرده است که این کار را نخواهد کرد.

در حالی که سریال جان اسنو پخش نمی شود، فصل 2 سریال محبوب خانه اژدها شبکه HBO در ماه ژوئن به نمایش درآمد. پس از آن، سری Hedge Knight در سال 2025 عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر