جعبه‌های بلوری برای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی B2G1 رایگان در آمازون هستند

یک غول پیکر دو تا بخر، یک فروش رایگان بگیر در حال حاضر در آمازون اتفاق می افتد و به شما امکان می دهد کتاب، اسباب بازی و سایر اقلام را با قیمت های پایین خریداری کنید. فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی به‌شدت در کاتالوگ قرار دارند، با طیف گسترده‌ای از دی‌وی‌دی‌ها و بلو‌ری‌های قابل دریافت، که همه چیز را از Oppenheimer و Goodfellas گرفته تا My Neighbor Totoro و The Office را پوشش می‌دهد.

آمازون پس از افزودن سه کالای واجد شرایط به سبد خرید، به طور خودکار تخفیف رایگان B2G1 را برای سفارش شما اعمال می کند و استفاده از این پیشنهاد را آسان تر می کند. به خاطر داشته باشید که می‌توانید آیتم‌ها را از دسته‌های مختلف ترکیب و مطابقت دهید. بنابراین اگر سه فیلم را نمی بینید که نظر شما را جلب می کند، همیشه می توانید آنها را در کتاب یا اسباب بازی قرار دهید.

اوپنهایمر (4K UHD) یکی از فیلم های جدیدتری است که در کاتالوگ رایگان B2G1 گنجانده شده است و همچنین با قیمت 23 دلار (25 دلار) به فروش می رسد. دیگر فیلم‌های قابل توجهی که واجد شرایط پس‌انداز هستند عبارتند از Goodfellas (4K UHD)، Jurassic Park (4K UHD) و Parasite (4K UHD).

اگر از طرفداران استودیو گیبلی هستید، اکنون زمان آن است که مجموعه خود را با هر چیزی که ممکن است از دست داده اید کامل کنید. فیلم هایی مانند My Neighbor Totoro، Ponyo و Princess Mononoke همگی بخشی از رویداد آمازون هستند. شما حتی یک مجموعه 30 ساله من همسایه توتورو را با قیمت 35 دلار (50 دلار) پیدا خواهید کرد که شامل یک کتاب 40 صفحه ای و موسیقی متن روی سی دی است. و هزاران محتوای پشت صحنه.

بخوانید  Monster Hunter Rise: Sunbreak Bundle فقط امروز به طرز مضحکی ارزان است

برای پیمایش کاتالوگ گسترده به کمک نیاز دارید؟ ما فهرستی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی B2G1 مورد علاقه خود را در زیر گردآوری کرده‌ایم.

مجموعه فیلم های رایگان B2G1 در آمازون

مجموعه سه فیلم گودزیلا و کنگ در بلوری
مجموعه سه فیلم گودزیلا و کنگ در بلوری

فیلم های رایگان B2G1 در آمازون

پارک ژوراسیک در بلوری 4K
پارک ژوراسیک در بلوری 4K

استودیو گیبلی

استودیو Ghibli من Neighbor Totoro Steelbook Editionاستودیو Ghibli من Neighbor Totoro Steelbook Edition
استودیو Ghibli من Neighbor Totoro Steelbook Edition

برنامه های تلویزیونی

قله های دوقلوقله های دوقلو
قله های دوقلو

تحریریه مجله بازی یک گیمر