ارائه Mighty DOOM Doom Guy Hell با فرمت کم حجم + لینک دانلود

با امتیازاتی که به دست می آورید می توانید شخصیت، سلاح و موارد دیگر خود را ارتقا دهید. در شروع یا پایان هر مرحله، صفحه ای باز می شود که در آن می توانید موردی مانند افزایش نوار سلامت را انتخاب کنید. در برخی از مراحل شخصیتی وجود دارد که با نزدیک شدن به او می توانید مواردی را به دست آورید که بعدا می تواند مفید باشد.

موسیقی این سری از بازی ها جایگاه ویژه ای دارد. در واقع اگر این موزیک ها در بازی وجود نداشتند شاید شاهد این همه هیجان در بازی نبودیم همچنین طراحی محیط ها تاثیر بسزایی در حال و هوای کلی بازی دارد حالا در قسمت آخر از این سری، بازی Mighty DOOM برای گوشی های هوشمند منتشر شد. اگرچه بازی کمی فضای شاد دارد، اما همچنان خونین و هیجان انگیز است. در ادامه با معرفی بازی Mighty DOOM با یک گیمر همراه باشید.


گیم پلی بازی در عین سادگی، چالش هایی را به همراه دارد. در واقع برای کنترل شخصیت در بازی کافیست با انگشت آن را کنترل کنید و در محیط بازی بچرخانید البته باید روی گزینه ای برای تغییر اسلحه در بازی کلیک کنید.هر دشمن بازی به طور جداگانه به بازیکن حمله نمی کند. برخی از آنها با حرکات مختلف بازی را برای بازیکن سخت می کنند.

علاوه بر دشمنان معمولی در بازی، باید در مراحل خاصی با باس مبارزه کنید. باس مبارزات چالش های خاصی را برای بازیکن ایجاد می کند. اگر بتوانید تمام مراحل مرحله را به پایان برسانید می توانید به سایر مراحل بازی که شامل مراحل مختلف نیز می شود دسترسی داشته باشید. در واقع هر صحنه فضای خاص خود را دارد. به عنوان مثال، در یک مرحله بازی در زمین انجام می شود و در مرحله دیگر باید بازی را در دنیایی ناشناخته دنبال کنید. موضوعی که روند بازی را بسیار متنوع می کند.

بخوانید  بازی‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شدند

دانلود بازی Mighty DOOM

در برخی موارد می توانید با حرکات فنی خاص به دشمنان ضربه بزنید. البته قبل از آن باید یکی را بکشید. برخی از سلاح هایی که در طول مرحله به دست می آورید فقط برای چند لحظه یا یک شلیک فعال می شوند. بنابراین لازم است چند لحظه برای استفاده مجدد از آنها صبر کنید.

در این مقاله یک گیمر قصد داریم شما را با بازی Mighty DOOM آشنا کنیم که بازیکنان را در میانه یک ماجراجویی جذاب و چالش برانگیز قرار می دهد. تجربه ای که به راحتی می تواند برای مدت طولانی سرگرم کننده باشد.

سری DooM همیشه یکی از هیجان انگیزترین بازی های تیراندازی اول شخص بوده است. در این سری از بازی ها، بازیکنان به معنای واقعی کلمه در وسط جهنمی هستند که در آن باید با انواع مختلفی از دشمنان که هر کدام دارای قدرت هستند، مبارزه کنند. یکی از لذت بخش ترین قسمت های این سریال سلاح های عجیبی است که با آن باید دشمنان خود را به شکلی بسیار خشن از بین ببرید.

همانطور که گفته شد موسیقی سری بازی DOOM یکی از نکات برجسته آن است که دقیقاً همان نکته تکرار شده در بازی Mighty DOOM است. موسیقی روند بازی را برای گیمرها هیجان انگیز می کند. علاوه بر موسیقی اصلی، صداگذاری قسمت های دیگر بازی مانند افکت های صوتی سلاح و دشمن نیز به خوبی انجام شده است. این استودیو Bethesda یکی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی های موبایل در ماه های اخیر است. اگر به این سبک از بازی ها علاقه دارید، احتمالا آن را برای مدت طولانی روی موبایل خود نگه خواهید داشت.

بخوانید  به ستاره فیلم Hunger Games Ahsoka در مجموعه جنگ ستارگان بپیوندید

Mighty DOOM داستان خاصی را بیان نمی کند. فقط باید با حرکت در محیط های هر مرحله تا حد امکان دشمنان را از بین ببرید. در واقع بازی به گونه ای است که هر مرحله شامل 40 مرحله است که در هر مرحله دشمنانی وجود دارند. در پایان هر یک از این مراحل دری پورتال مانند وجود دارد که بازیکن را به مرحله بعدی می برد. اگر در یکی از آنها کشته شدید، باید این مرحله را از ابتدا شروع کنید.

اگر در هر مرحله ای کشته شدید، باید از اول شروع کنید. با امتیازاتی که به دست می آورید می توانید شخصیت، اسلحه ها و موارد دیگر را ارتقا دهید

بازی Mighty DOOM به تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و برای لذت بردن از تجربه بازی هیجان انگیز می توانید آن را از لینک های زیر دانلود کنید.