پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال ریچر

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم آلن ریچسون اینستاگرام پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال Amazon Prime Video Reacher را اعلام کرد. با توجه به اینکه فیلمبرداری فصل 2 در اوایل سال 2023 به پایان رسید، احتمالاً طرفداران باید منتظر پخش آن در پایان سال باشند. اگرچه هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فصل بعدی باید در نوامبر یا دسامبر پخش شود.

در خلاصه داستان سریال ریچر آمده است: “این اقتباس ماجراهای جک ریچر، یک بازپرس پلیس و نظامی باتجربه را دنبال می کند که به تازگی زندگی سابق خود را ترک کرده است. اگرچه ریچر یک سرگردان است و نه تلفن دارد و نه ساده ترین وسایل زندگی، اما به سفر می رود. و نقاط مختلف کشوری را که زمانی خدمت می کرد، کاوش می کند.

نیک سانتورا، نویسنده و مجری سریال فرار از زندان به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال ریچر تحت قرارداد کلی خود با بخش تلویزیونی Sky Dance Media فعالیت می کند. آلن ریچسون که نقش اصلی سریال را بازی می کند، در این اقتباس Prime Video نقش جک ریچر را بر عهده می گیرد. زودتر تام کروزستاره فیلم های ماموریت غیرممکن، این نقش را در اقتباس های فیلم پارامونت پیکچرز ایفا کرد. اما بازیگر کروز به دلیل عدم مطابقت با توصیف فیزیکی شخصیت در رمان ها مورد انتقاد قرار گرفته است.

سریال ریچر با همکاری آمازون، تلویزیون اسکای دنس و تلویزیون پارامونت تولید شده است. فصل اول این سریال به وقایع اولین رمان جک ریچر در این مجموعه با عنوان The Killing Floor می پردازد. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مارسی راس از شرکت Skydance Darkan لی چایلد، دان گرینگر، اسکات سالیوان و کریستوفر مک کواری آنها تولید اجرایی سریال ریچر را بر عهده دارند.

بخوانید  همه بازی های ویدیویی بزرگ سال 2024

مالکوم گودوین نقش اسکار فینلی ویلا فیتزجرالد نقش روسکو کانکلین کریس وبستر نقش کی جی هیوز تامپسون نقش نانوا مری استن نقش فرانسیس نیگلی هاروی گیلن نقش جاسپر کریستین کروکو نقش چارلی کوری گراهام نقش پاک کننده مارک بندوید نقش هابل گیوم سی نجار نقش موزلی ماکسول جنکینز نقش جوان با بروس مک گیل او در فصل اول سریال ریچر که در تاریخ 15 بهمن 1400 (4 فوریه 2022) پخش شد، نقش شهردار تایل را بازی کرد.

مجموعه کتاب های جک ریچر نوشته لی چایلد تا به امروز بیش از 100 میلیون نسخه فروخته است و در دو فیلم با بازی تام کروز اقتباس شده است. اولین فیلم به کارگردانی کریستوفر مک کوری در سال 2012 در سینماها اکران شد و با بودجه 60 میلیون دلاری توانست 218.3 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. دنباله این فیلم با نام Jack Reacher: Never Go Back (Jack Reacher: Never Go Back) محصول 2016 به کارگردانی ادوارد زویک ساخته شد و 162.1 میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورد.

آلن ریچسون در اینستاگرام اعلام کرد که فیلمبرداری فصل دوم آمازون پرایم ویدیو ریچر به پایان رسیده است.