اخبار بیشتر Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC در ماه ژوئن منتشر می شود

سی دی پراجکت رد در ماه ژوئن اطلاعات بیشتری درباره الحاق Phantom Liberty Cyberpunk 2077 منتشر خواهد کرد.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در بررسی Cyberpunk 2077 GameSpot، ما گفتیم: “جستجوهای جانبی و کاراکترهایی که ارائه می کنند، چراغی درخشان در تاریکی غرق در نئون شهر شب هستند و به شما امکان می دهند بهترین مکانیزم های پایه RPG را کشف کنید. همان چیزی است که من را در یک تجربه ناامیدکننده گذراند.»

در حال پخش: تریلر Cyberpunk 2077: Phantom Liberty DLC

زمان رونمایی همچنین همزمان با E3 و Summer Games Fest است که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود، بنابراین می‌توان اطلاعات بیشتری درباره این گسترش در آنجا فاش کرد. با این حال، وضعیت فعلی E3 نامشخص است زیرا شرکت های دیگری مانند SEGA، Tencent و Ubisoft تایید کرده اند که در آن شرکت نخواهند کرد.

اندازه:

CD Projekt در هنگام اعلام این خبر جزئیات بیشتری ارائه نکرد توییتر، اما این امکان وجود دارد که استودیو در نهایت برخی از تصاویر گیم پلی را نشان دهد. تاکنون دو تریلر از این الحاقیه منتشر شده است که در یکی از آن ها ادریس البا بازیگر نقش آفرینی شده است.

بخوانید  حجم نسخه پلی استیشن 5 بازی Alan Wake 2

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

برنامه توسعه Phantom Liberty قرار است در اواخر سال 2023 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه شود. در همین حال، Cyberpunk 2077 به روز رسانی های بیشتری از جمله ردیابی مسیر در 11 آوریل دریافت خواهد کرد.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley: All Alien Locations For Collect 'Em All Quest

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.