احتمال معرفی رسمی Mortal Kombat 12 در آینده نزدیک

نطر شما چی هست؟ چه نسخه ای از Mortal Kombat را تجربه کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طی چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد معرفی این بازی در ماه می به گوش می رسید. از طرفی خبرهایی مبنی بر برگزاری رویداد PlayStation Showcase در این ماه به گوش می رسد. برگزاری آخرین رویداد سونی می تواند فرصت مناسبی برای سازندگان این اثر برای ارائه پروژه جدید باشد.

دیروز ویدیویی توسط سازندگان این مجموعه به مناسبت 30 سالگی این سری از بازی ها در توییتر منتشر شد. ویدیوی مورد بحث حاوی پیام های قدردانی از سوی سازندگان به طرفداران است. مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد حضور و غیاب است اد بون، رئیس استودیو Netherworld در انتهای این ویدیو قرار دارد. خالق مورتال کامبت از طرفداران به خاطر حمایت از سری مورتال کامبت در این مدت طولانی تشکر کرد و در پایان گفت: «هنوز کارمان تمام نشده است».

دانلود فیلم آپارات

به نظر می رسد زمان زیادی تا معرفی رسمی Mortal Kombat 12 باقی نمانده است.

در نهایت یک تیزر سینمایی در انتهای ویدیوی مورد نظر پخش خواهد شد. به نظر می رسد این سکانس کوتاه مرموز به بازی Mortal Kombat 12 اشاره دارد، دوستان عزیز می توانید ویدیوی منتشر شده توسط سازندگان را مشاهده کنید.

همانطور که احتمالا می دانید، دوستان یک گیمر، اوایل امسال، برادران وارنر. تایید کرد که Mortal Kombat 12 پروژه بعدی Netherworld است. خواهد بود. با توجه به اطلاعات کمی درباره این کتاب مورد انتظار فاش شده است، به نظر می رسد Mortal Kombat 12 هنوز قرار است در تاریخ نامعلومی در سال جاری منتشر شود. با این حال باید گفت که جزئیات زیادی از نسخه جدید این سری در دسترس نیست و بازی مورد بحث هنوز به صورت رسمی و عمومی ارائه نشده است. طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، به نظر می رسد سازندگان این بازی مبارزه ای به دنبال معرفی رسمی Mortal Kombat 12 در آینده ای نه چندان دور هستند.

بخوانید  توضیح کارگردان Transformers 7 برای صداپیشگان در ویدیوی جدید