توضیح کارگردان Transformers 7 برای صداپیشگان در ویدیوی جدید

پارامونت پیکچرز ویدیوی جدیدی را برای بازی Transformers: Rise of the Beasts منتشر کرده است که در آن جزئیات فرآیند بازیگری را توضیح می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز ویدیوی جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر کرده است. در این کلیپ قابل مشاهده در کانال یوتیوب پارامونت، استیون کیپل جونیور او به عنوان کارگردان درباره روند انتخاب صداپیشگان فیلم توضیح می دهد. فیلم Transformers 7 امروز 9 ژوئن اکران می شود.

استیون کیپل جونیور، کارگردان Creed II، بر صندلی کارگردانی فیلم Transformers: Rise of the Beasts و جوبی هارولدنویسنده King Arthur: Legend of the Sword فیلمنامه را نوشته است. آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، پیتر کالن، میشل یو، پیت دیویدسون، ران پرلمن و پیر دینکلیج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

Transformers: Rise of the Beasts هفتمین فیلم لایو اکشن Transformers از مجموعه بسیار تأثیرگذار Beast Wars است. وقایع این فیلم اکشن در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و حول محور ماکسیمال‌ها، پریداکون‌ها و ترورکان‌ها می‌چرخد که به درگیری جنجالی بین Autobots و Decepticons می‌پیوندند. از جمله تهیه کنندگان این فیلم می توان به موارد زیر اشاره کرد: دن مورفی، تام دسانتو و لورنزو دی بوناونتورا آ.او بو کشید.