نقش سیدنی چندلر در سریال بیگانه FX

نوح هاولی فیلم Alien را برای FX تهیه می کند. این کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی برای تهیه‌کنندگی سریال درام جنایی و کمدی Fargo مورد تحسین قرار گرفت. اثری اقتباس شده از فیلمی به همین نام به کارگردانی برادران کوئن انجام شده. با توجه به بازی خیره کننده نوآ هاولی در فارگو و کار عالی FX در تولید اقتباس تلویزیونی What We Do in the Shadows، می توانیم به Alien امیدوار باشیم.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم سیدنی چندلر، بازیگر فیلم نگران نباش عزیزم و سریال کوتاه پیستول به عنوان اولین بازیگر سریال FX Alien معرفی شد. این بازیگر آمریکایی نقش یکی از شخصیت های اصلی سریال را بازی می کند اما جزئیات بیشتری از داستان و شخصیت در دسترس نیست. البته هیچ شخصیتی از فیلم های فرازمینی در این مجموعه حضور نخواهد داشت.

سیدنی چندلر، ستاره عزیزم نگران نباش، به عنوان بازیگر اصلی سریال بیگانه شبکه FX انتخاب شد.

جان لندگراف در اواخر سال 2020، اتفاقات سریال Alien در سیاره زمین تایید شد. در گذشته، جان لندگراف اعلام کرد که این سریال تقریباً 70 سال آینده سیاره زمین را نشان می دهد و پیش درآمدی برای اولین فیلم از سری Alien خواهد بود. چون اتفاقات فیلم بیگانه به کارگردانی ریدلی اسکات وقایع سریال FX Alien که در سال 2122 اتفاق می‌افتد، نزدیک به 30 سال قبل از نبرد الن ریپلی با زنومورف رخ می‌دهد.

نوح هاولی او پیش از این در مصاحبه ای با اسکوئر مدیا جزئیات بیشتری از سریال Alien را با طرفداران به اشتراک گذاشته بود: «ما در سینما هستیم. [بیگانه] ما Weiland-Yutani را داریم که مشخصاً روی توسعه هوش مصنوعی کار می‌کند، اما اگر شرکت‌های دیگر سعی کنند جاودانگی را از راه‌های دیگری مانند توسعه انسان‌ها-ماشین‌ها یا به دست آوردن فرانسوی‌ها بیابند، چه؟ کدام یک از این فناوری ها برنده خواهد شد؟ من این وضعیت را مانند رویارویی دوست دارم ادیسون، خانه غربی و شما اینجا هستید میدانم. یکی از آنها باید برق را در انحصار خود درآورد. ما فقط نمی دانیم که در نهایت چه کسی موفق خواهد شد.”

بخوانید  اعلام تاریخ شروع پخش فصل سیزدهم انیمیشن Archer