احتمال حضور شخصیت های بیشتری از دنیای X-Men در فیلم Deadpool 3


طبق شایعات جدید، در این فیلم Deadpool 3 احتمالا شاهد بازگشت شخصیت های بیشتری از فیلم های X-Men قبلی خواهد بود.

جمعه گذشته بود که جنیفر گارنر بازیگر نقش الکترا فاش شد در فیلم Daredevil و Elektra، او قرار است دوباره در فیلم Deadpool 3 ظاهر شود که احتمالاً یک حضور کوتاه و افتخارآمیز خواهد بود. پیش از آن تایید شده بود که هیو جکمن به عنوان ولورین در این فیلم بازخواهد گشت تا در نهایت شاهد مبارزه او با ددپول با بازی رایان رینولدز باشیم. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونانتظار می‌رود شخصیت‌های دیگری از دنیای X-Men در Deadpool 3 بازگردند.

بقیه اخبار ممکن است بخشی از فیلم Deadpool 3 را فاش کند.

جف اسنایدر، روزنامه‌نگار معروف هالیوود، در طول مقاله‌اش در Above The Line، گفت که شنیده است ظاهراً باید منتظر بازگشت پاتریک استوارت در نقش پروفسور ایکس و ایان مک‌کلن در نقش مگنیتو در فیلم Deadpool 3 باشیم. البته او این کار را نکرد. این خبر را کاملا تایید کرده و فقط بر اساس شنیده هایش گفته است و البته اضافه کرد که ممکن است در جریان اتفاقات فیلم شاهد شخصیت های بیشتری از فیلم های مردان ایکس باشیم.

رایان رینولدز در نقش ددپول با پوشش مردان ایکس در Deadpool 2

پس از آن، او در پادکست Hot Mic اضافه کرد که این بازگشت‌های غافلگیرکننده احتمالاً حضورهای افتخاری کوتاهی خواهند بود. در کنار این خبر، شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی دیگر شخصیت های X-Men مانند جیمز مارسدن در نقش Cyclops، Famke Jansen در نقش جین گری و هالی بری در نقش Storm نیز به گوش می رسد. علاوه بر این، احتمال حضور متغیر Gambit توسط Channing Tatum نیز شنیده شده است که هنوز درصد دقت آن مشخص نیست.

بخوانید  Dead Space Remake CTO: تجربه این بازی در شب بسیار ترسناک است

همچنین برخی ادعا کرده اند که بن افلک، بازیگر نقش مت مورداک با نام مستعار دردویل در فیلم Daredevil را در پشت صحنه Deadpool 3 دیده اند که با توجه به بازگشت الکترا با بازی جنیفر گارنر، می تواند منطقی باشد. در هر صورت این شایعات توسط منبع موثقی تایید نشده و باید آن را شایعه دانست. با این حال، هالیوود ریپورتر همچنین وعده بازگشت شخصیت های بیشتری از فیلم های مارول را که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم در Deadpool 3 ساخته شده است، داده است.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر