احتمال تولید بازی های جدید Warcraft توسط استودیوهای دیگر وجود دارد

مدیر عامل سری Warcraft می گوید که بلیزارد مایل است مجوز IP این سری را به توسعه دهندگان شخص ثالث بدهد.

زندگی تومدیر عامل Warcraft در مصاحبه با IGN وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی این شرکت برای واگذاری مجوز مالکیت معنوی بازی ها Warcraft به استودیوهای دیگر که از آنها خواسته شده بود بازی‌های اسپین‌آف را برای این سری بسازند، پاسخ مثبت داده است، مشابه کاری که Riot Games با League of Legends انجام داد. هایت پاسخ داد که بلیزارد از این ایده استقبال می کند، اما تنها در صورتی آن را تایید می کند که «شریک مناسب» را بیابند و سایر شرایط برای آنها قابل قبول باشد.

او در بخشی از توضیحات خود می‌گوید: «ما بسیار حاضریم این ایده را از طرف کسانی بپذیریم که واقعاً می‌دانند به دنبال چه چیزی هستیم و ایده‌های جالبی برای معرفی به دنیای وارکرفت داریم. دارد. اگر احساس کنیم که این ایده ها می تواند به سطحی که ما می خواهیم برسد، قطعا از آنها استقبال خواهیم کرد. فکر می‌کنم اگر بتوانیم شریک مناسبی برای این کار پیدا کنیم، در شرایط مناسب، به خصوص در ژانرهایی که توانایی درخشش را نداریم، می‌توانیم او را یک شریک ایده‌آل بدانیم.»

شخصیتی از بازی World of Warcraft

هایت در ادامه خاطرنشان کرد که در حالی که علاقه مند به گسترش IP Warcraft به طیف گسترده تری از مخاطبان است، او همچنین نگران از دست دادن علاقه مخاطبان موجود به بازی است. “من از این ایده استقبال می کنم زیرا من Warcraft را می خواهم بگذارید بیشتر از آنچه اکنون می بینیم در بین مردم ببینیم. از طرفی نمی خواهم آنقدر عجولانه عمل کنیم که دیگر نتوانیم به مخاطبی که الان داریم خدمت کنیم.»

بخوانید  Caractéristiques du jeu Rainbow Six Mobile Modes, fonctionnalités et détails de gameplay

اما فکر می‌کنم استفاده از قابلیت‌های شرکت‌های دیگر که علاوه بر داشتن ایده‌های جالب، از نظر کیفیت با ما مشترک هستند، مفید است، اما لیست این شرکت‌ها احتمالاً بسیار محدود است، درست است؟

بر اساس گزارشی که در سال 2022 منتشر شد، بلیزارد و NetEase در پروژه World of Warcraft بر روی پلتفرم موبایل با یکدیگر همکاری می کردند، اما در نهایت به دلیل اختلافات مالی این توافق لغو شد. World of Warcraft امسال بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد و دهمین بسته الحاقی آن، The War Within، قرار است در سال 2024 منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر