ابراز امیدواری سازنده The Last Guardian برای رونمایی از بازی بعدی خود در سال 2023

از جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم فومیتو اودتوسعه دهنده برخی از به یاد ماندنی ترین انحصاری های سونی مانند ICO و Shadow of the Colossus امیدوار است که بازی بعدی خود را در سال 2023 رونمایی کند. رئیس genDesign در مصاحبه ای با Famitsu Media در مورد اهداف خود برای سال آینده گفت که “تیم توسعه دهنده سخت کار می کند تا بالاخره بتواند یک اثر ارائه دهد؛ پس لطفا از ما حمایت کنید.»

Fumito Ueda سازنده بازی Shadow of the Colossus ابراز امیدواری کرده است که این بازی در سال 2023 توسط استودیو genDesign رونمایی شود.

فومیتو اوئدا قبلاً تیم توسعه تیم ICO سونی Interactive Entertainment را رهبری می کرد، اما در طول توسعه طولانی The Last Guardian به طور مستقل کار کرد. این سازنده بازی به سبک ژاپنی دیگر بخشی از سونی نیست، اما یک استودیوی مستقل جدید به نام genDesign را با اعضای سابق تیم تشکیل داده است. در ابتدای سال 2020 استودیو Gendesign با اپیک گیمز برای انتشار بازی در دست توسعه به توافق رسید.

بر اساس این قرارداد، اپیک گیمز مسئولیت تامین مالی و انتشار بازی و جن دیزاین مسئولیت توسعه آن را بر عهده خواهد داشت و سود حاصل از فروش محصول بین دو طرف تقسیم می شود. در حال حاضر، Gendesign 2 تصویر از پروژه آینده خود منتشر کرده است که جزئیات زیادی را برای طرفداران به ارمغان نمی آورد. یکی از این تصاویر با عنوان «شیطان و دوست‌داشتنی 2018» یک زن شفاف را در کنار یک مشت غول‌پیکر نشان می‌دهد. تصویر دیگری که برای جشن سال نو منتشر شد، شخصیتی را در مکانی متروکه نشان می‌دهد که بر صخره تکیه داده است.

بخوانید  فیلم Donkey Kong and Bowser's Adventure in the Mushroom Kingdom در پوسترهای انیمیشن برادران سوپر ماریو فیلم سینما
تحریریه مجله بازی یک گیمر