سازندگان Hellblade 2 می گویند که چیزهای جدید بیشتری در سال 2023 منتشر خواهند شد


سازندگان بازی Hellblade 2 اعلام کرده اند که جزئیات بیشتری از این بازی در سال 2023 منتشر خواهد شد.

اخبار Senua’s Saga: Hellblade 2 در ماه های اخیر بسیار پراکنده بوده است و در آخرین ماه سال 2022 هیچ جزئیات جدیدی از سوی سازندگان بازی برای طرفداران منتشر نشده است اما به نظر می رسد کسانی که از Hellblade: Senua’s Sacrifice و مشتاقانه لذت برده اند. در انتظار دنباله، اطلاعات بیشتری در سال آینده به دست خواهد آمد. Senua’s Saga: Hellblade 2 توسعه دهنده Ninja Theory اخیراً اعلام کرده است که در سال جدید مجموعه Developer’s Notes خود را برمی گرداند، که می تواند به این معنی باشد که یک ویدیوی جدید از پشت صحنه تولید این بازی در ژانویه 2023 منتشر خواهد شد.

آخرین جزئیات درباره Hellblade 2 در توییتی از حساب Ninja Theory با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است. شاید با آگاهی از این که طرفداران پس از پخش سریال دو قسمتی Behind the Theory منتظر اخبار بیشتری هستند، سازندگان به گیمرها اطمینان دادند که جزئیات بیشتری از Hellblade 2 به زودی منتشر خواهد شد. در همین حال، Ninja Theory حدود یک سال پیش شروع به پخش سریالی کرد که در مورد بازی دیگری از آن استودیو به نام Project Mara بود.

در حالی که مشخص نیست دقیقا چه زمانی Ninja Theory شروع به ارسال اطلاعات در مورد Hellblade 2 می کند، می توان تصور کرد که به معنای ژانویه یا کمی بعد است. تاکنون پیش‌نمایش‌های مختلفی از Hellblade 2 در قالب آثار هنری و موارد مشابه دریافت کرده‌ایم و امیدواریم اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در مجموعه «یادداشت‌های توسعه‌دهنده» به اشتراک بگذاریم. اگرچه اولین پیش نمایش بازی Hellblade 2 در رویداد Game Awards 2021 در اختیار طرفداران قرار گرفت، غیبت این بازی و سایر بازی های اصلی Xbox در جوایز گیم امسال، طرفداران را در انتظار اطلاعات بیشتر قرار داده است.

بخوانید  Overwatch 2 در فصل 9 آسیب‌دیدگی و تانک قهرمانان را با درمان غیرفعال برطرف می‌کند

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر