قهرمانان آسیب و تانک توانایی خوددرمانی غیرفعال در Overwatch 2 فصل 9 را به دست خواهند آورد. این تغییر عمده باعث میشود که قهرمانان بدون پشتیبانی، توانایی درمان خودکار غیرفعال را کسب کنند که پس از عدم آسیب برای مدت کوتاهی وارد بازی میشود.
توسط کارگردان بازی Overwatch 2 Aaron Keller در یک پست وبلاگ، قابلیت غیرفعال جدید به عنوان بخشی از فصل 9 اضافه خواهد شد که از اوایل فوریه آغاز می شود. قهرمانان پشتیبانی از قبل این توانایی غیرفعال را دارند، اگرچه بسیار قدرتمندتر است. نسخه ارائه شده در مورد آسیب و نقش تانک ها کاهش می یابد. وبلاگ مشخص نمی کند که چگونه این نسخه کاهش می یابد.
کلر مینویسد: “این باید به بازیکنان غیر ساپورت گزینههای بیشتری از نظر رزق و روزی بدهد. همچنین باید مقداری از فشار بازیکنان پشتیبانی برای زنده نگه داشتن همه را از بین ببرد، زیرا بازیکنان تک تک اکنون کنترل بیشتری بر استخر سلامتی خود دارند.” “در Overwatch، یک جنگ دائمی بین قدرت یک تیم و قدرت یک قهرمان یا بازیکن فردی وجود دارد. چنین تغییری کمی تعادل را تغییر می دهد.”
دلیل اصلی این تغییر این است که Overwatch 2 در حال حاضر در مورد کار تیمی کمی مشکل دارد. وقتی تیم ها متحد می شوند، هم افزایی زیادی وجود دارد. با این حال، وقتی تیمها به هم نمیچسبند، بازی Overwatch 2 به تجربهای سختتر و خستهکنندهتر تبدیل میشود. دادن یک درمان غیرفعال به هر قهرمان باعث می شود که تقسیم کردن پاداش بیشتری داشته باشد. این همچنین باید ناامیدی برای بازیکنان پشتیبانی را کاهش دهد، که معمولاً زمانی که قهرمانان آسیب یا تانک به تنهایی فرار می کنند و بهبودی دریافت نمی کنند، سرزنش می شوند.
کلر همچنین تغییرات دیگری را در راه است، از جمله تغییری که میتواند خسارات جنگی را کاهش دهد. اگرچه کلر توضیح بیشتری نداد، اما جهشهای آسیب مورد بحث میتوانند تواناییهای نهایی باشند، که بسیاری از آنها در مدت زمان کوتاهی آسیب زیادی را وارد میکنند.
بلیزارد همچنین در حال آزمایش راه هایی برای افزایش سرعت تجربه Overwatch 2 و دادن گزینه های بیشتر به بازیکنان است. یکی از این تستها حالت پخش سریعتر است که این آخر هفته در دسترس است، که نسخه سریعتری از Quick Play معمولی است.