تریلر جدید فصل دوم سریال Halo نبرد مستر چیف با دشمنان را نشان می دهد


تریلر رسمی جدید فصل دوم سریال Halo منتشر شد که طی آن مستر چیف باید با یک تهدید مرگبار و خطرناک روبرو شود.

مقاله مرتبط:

  • بررسی سری هالو فصل اول

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از فصل دوم سریال هیلو منتشر شد. شبکه پارامونت پلاس به تازگی دومین تریلر فصل دوم سریال Halo را منتشر کرده است. این تریلر در واقع تریلر رسمی سریال است که طی آن مستر چیف باید خودش را پیدا کند و برای مبارزه با نیروهای میثاق آماده شود. صحنه های اکشن از وقایع این سریال را در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Halo نیز منتشر شد که در آن استاد چیف در حال نجات یک سرباز دیگر دیده می شود و در ادامه می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید فصل دوم سریال Halo

پخش فصل دوم سریال هالو از 8 فوریه (19 بهمن) از شبکه پارامونت پلاس آغاز می شود. John 117 Master Chief در فصل دوم سریال Halo تیمی از اسپارتان های نخبه را رهبری می کند تا با تهدید بیگانه معروف به Covenant مقابله کنند. پس از یک رویداد تکان دهنده در یک سیاره بیابانی، جان نمی تواند احساسات خود را رها کند و همه چیز را به خطر می اندازد تا چیزی را که هیچ کس دیگر به آن باور ندارد، در جنگی که در حال تغییر است و میثاق برای حمله به بزرگترین سنگ آماده می شود، تثبیت کند. از انسانیت

پابلو شرایبر به عنوان استاد ارشد، جن تیلور مانند کورتانا، ناتاشا مک الهون مانند دکتر هالسی، Bokeem Woodbine، Yerin Ha، Shabana Azami، Bentley Calo، Natasha Kolzak، Danny Sapani، Olive Grey، Kate Kennedy، Fiona O'Shaughnessy، Taylan Bailey، Joseph Morgan و Christina Rodello. در این میان بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین دیوید وینرخالق سریال Brave New World به عنوان شورانر جدید فصل دوم سریال Halo حضور دارد.

بخوانید  بازسازی مکس پین به زودی وارد تولید اصلی خواهد شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر