جهان و نبردهای بازی Stalker 2: Heart Of Chernobyl را در یک تریلر جدید کشف کنید.

Stalker 2: Core of Chernobyl Gameplay

CGC Game World Studio در تریلر جدید بازی Stalker 2: Heart Of Chernobyl مناطق مختلف و مبارزاتی که در آنجا رخ می دهد را نشان می دهد.

سازندگان بازی Stalker 2 قول داده اند که یک سیستم نوآورانه شبیه سازی زندگی ارائه دهند که بازی را به محیطی وسیع تبدیل می کند تا هر یک از رفتارها و اقدامات بازیکن پیامدها و تأثیرات منحصر به فردی بر دنیای Zone داشته باشد. این بازی همچنین دارای یک داستان چند رشته ای خواهد بود و چند نفره به عنوان یک آپدیت رایگان مدت کوتاهی پس از راه اندازی اضافه خواهد شد. پیش‌فروش‌های Stalker 2: Heart Of Chernobyl هم‌اکنون در دسترس هستند و نسخه Ultimate Edition را می‌توان با قیمت 109.99 دلار خریداری کرد. این نسخه شامل دو بسته الحاقی داستانی است که کمپین بازی را گسترش داده و دنیای Zone را غنی تر از قبل می کند.

دانلود فیلم آپارات

به نظر می رسد Stalker 2 دنیایی با محیط های بسیار متنوع دارد و چندین عنصر ترسناک، علمی تخیلی، شبیه سازی همه جانبه (سیستم پاداش و مجازات بر اساس انتخاب بازیکن) و مخفی کاری را در گیم پلی خود ارائه می دهد. جهش‌یافته‌های مختلف در مناطق مختلف پرسه می‌زنند و گروه‌هایی از دشمنان برای منابع کمیاب با بازیکنان مبارزه می‌کنند. زمین در برخی مناطق می تواند تحت تأثیر تشعشعات خطرناک نووسفر قرار گیرد و بازیکنان باید با احتیاط عمل کنند و با پرتاب اشیایی مانند پیچ ​​و مهره این تله ها را پیدا کنند تا در انفجارهای روانی و گرداب های گرانشی گیر نکنند.

بخوانید  کارکنان اکتیویژن بلیزارد را مجبور به ورود به دفاتر کنید

به تازگی استودیوی اوکراینی GSC Game World تریلر جدیدی از گیم پلی بازی اول شخص شوتر Stalker 2: Heart Of Chernobyl منتشر کرده است. این بازی قرار است در سال 2023 برای رایانه های شخصی و پلتفرم های Xbox Series X عرضه شود. Xbox Series S منتشر می شود و مشترکین سرویس Game Pass از روز اول انتشار می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

نظر شما در مورد تریلر جدید گیم پلی استالکر 2 چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به نظر می رسد سازندگان بازی Stalker 2: Heart Of Chernobyl حس ترس و فوریت ناشی از اثرات غیرمنتظره ناهنجاری های محیطی را جذابیت اصلی این مجموعه دانسته اند. در این بازی باید انواع ناهنجاری هایی که واقعیت را تغییر داده اند شناخت و با آنها مقابله کرد. توسعه بازی با Unreal Engine 5 به سازندگان کمک کرد تا تعداد این ناهنجاری ها را 10 برابر کنند و جذاب تر و هیجان انگیزتر از نسخه اول استالکر کنند.

در ثانیه های ابتدایی این تریلر، سازندگان به مفهوم اصلی سری Stalker اشاره می کنند که حول محور Noosphere می چرخد. این یک مفهوم فلسفی است ولادیمیر ورنادسکیبیوژئوشیمی‌دان شوروی روسی-اوکراینی لایه‌ای شبیه به جو یا ژئوسفر، اما نحوه انتشار و تحت تأثیر روان انسانیت و شبکه‌های اجتماعی توصیف می‌کند. به دلیل دستکاری دانشمندان در Noosphere، بسیاری از ناهنجاری های محیطی و رویدادهای غیرطبیعی در منطقه محرومیت چرنوبیل در تاریخ داستانی اوکراین رخ داده است و دنیای پسا آخرالزمانی مجموعه استالکر را به وجود آورده است که به عنوان Zone شناخته می شود.

بخوانید  Universal's Iconic Monsters, Then Vs. Now: Frankenstein, Dracula, The Mummy, And More