کارکنان اکتیویژن بلیزارد را مجبور به ورود به دفاتر کنید

یکی از کاربران در توییتر به اشتراک گذاشت: «امروز اکتیویژن و بلیزارد برنامه‌هایی را برای بازگشت کارمندان به دفتر اعلام کردند. بسته به هر استودیو، این روند در آوریل یا ژوئن آغاز می شود. اگر این اتفاق بیفتد، شرکت شاهد کاهش شدید نیرو خواهد بود. اکثر کارمندان ABK علاقه ای به بازگشت به دفتر تمام وقت یا پاره وقت ندارند. این بدان معنا نیست که هیچ کس ارزشی در محیط اداری نمی بیند، اما ما به طور کلی این تصمیم را گرفته ایم [فقط در صورتی کار می‌کنیم که] خطرات این شغل نباید بیشتر از مزایای آن باشد.

دو کاربر اخیراً در رسانه های اجتماعی ادعا کردند که کارمندان اکتیویژن بلیزارد هستند و این شرکت روز دوشنبه به کارمندان برنامه بازگشت به کار را اطلاع داد که در آن کارمندان موظف هستند تا تاریخ خاصی به سر کار بازگردند.

تیم مدیریت برای اتفاقاتی که در نتیجه این تصمیم رخ خواهد داد، آماده نیست. اگر در جای دیگری شغل مناسب پیدا کنیم، فرار مغزها آغاز می شود. سایر مشاغل فناوری درآمد بهتری دارند و دورکاری را ارائه می دهند. کارمندان چه انگیزه ای برای ماندن در اکتیویژن بلیزارد دارند، وقتی واضح است که افکار ما در این مورد بی ربط هستند؟

اظهارات این کارمند ادامه داد: بیش از یک دهه است که ادارات کم درآمد از تیم مدیریت خواسته اند تا تعدیل سالانه در حقوق کارکنان برای جلوگیری از این اتفاق لحاظ شود، اما این درخواست رد شد و آخرین جلسه ما در گذشته نشان می دهد که او انجام می دهد. برنامه ای برای تغییر این وضعیت در سال جاری نداشته باشید حتی اگر تیم مدیریتی مایل باشد، دو تا چهار ماه برای تغییر این وضعیت کافی نخواهد بود حتی با فرض اینکه مدیریت در هیئت مدیره باشد، برای کسانی که تصمیم سختی گرفته اند کار آسانی نیست. از خانه کار کنید تا برنامه ها را تغییر دهید و به دفتر بازگردید.

بخوانید  تریلر جدید Prince of Persia: The Lost Crown محتوای نسخه لوکس بازی را به نمایش می گذارد

علاوه بر این، کاربر توییتر DrHilarious_PHD ابراز ناامیدی کرد، “بعضی از کارمندان نمی توانند رفت و آمد کنند. زیرا آنها این شغل از راه دور را به عنوان شغلی ایده آل برای کار در خانه انتخاب کرده اند.” بسیاری از آنها دیگر نمی توانند در اطراف جابجا شوند. حمل و نقل عمومی برای رسیدن به شیفت شب در ساعت 3:30 بامداد ندارید.”

علاوه بر این، حساب توییتری دیگری به نام DrHilarious_PHD، که ادعا می‌کند در بخش کنترل کیفیت Activision کار می‌کند، تأثیر تصمیم جدید Activision Blizzard بر خروج کارکنان را توضیح داد و تعدادی از کارگران امروز پس از دریافت این خبر مجبور به بازگشت شدند. یک هفته و دو روز دیگر هفته دورکاری، استعفا دادند یا کار خود را متوقف کردند. این کاربر در ادامه اظهار داشت که بخش منابع انسانی اکتیویژن به کارکنان خود ایمیل زده است تا به دفاتر خود بازگردند.

اکتیویژن بلیزارد به کارمندان آمریکایی خود اطلاع داده است که باید در ماه های آینده به دفاتر خود بازگردند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

یکی از مدیران روابط عمومی اکتیویژن بلیزارد این اطلاعات را تایید کرد و به‌روزرسانی‌های برنامه این شرکت را توضیح داد: “Activivision بلیزارد طی سال گذشته تیم‌هایی را به دفتر بازگردانده است. برای ادامه این روند، در 13 فوریه، ما برنامه‌های تجاری خود را برای همکاری نزدیک به روز کردیم. با هر تیم رهبری برنامه‌ای بر اساس بهترین اهداف برای کسب‌وکار و تیم‌هایمان ایجاد کنیم. ما مشتاقانه منتظر افزایش همکاری در سراسر هیئت هستیم، چهره به چهره و در زمان واقعی از سوی کارمندانمان و فرصت‌هایی که این تغییر ایجاد خواهد کرد.»

بخوانید  چند ترفند که شما را به بهترین بازیکن کلش اف کلنز تبدیل می کند

این کارمند اکتیویژن بلیزارد، ادامه خطر ابتلا به ویروس کرونا را یکی از دلایل کار از خانه می داند. این شخص همچنین استدلال می کند که افزایش هزینه های زندگی باعث شده است که بسیاری از کارمندان برای زندگی به خارج از شهرهایی که استودیوها در آن قرار دارند مهاجرت کنند. برخی برای صرفه جویی در هزینه مجبور شدند ماشین خود را بفروشند.

تیم پیشتاز در بازی Call of Duty: Vanguard

روش های کاری و فرهنگ شغلی در اکتیویژن بلیزارد در سال های اخیر از جنبه های مختلف مورد انتقاد قرار گرفته است. در اوایل ماه جاری، این شرکت موافقت کرد که برای رسیدگی به ادعاهای مربوط به تخلفات، جریمه ای 35 میلیون دلاری به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بپردازد. کمیسیون همچنین توضیح داد که ناشر فرنچایزهای Call of Duty و Warcraft تاکنون فاقد ابزارها و رویه‌های لازم برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل مناسب شکایات کارکنان در مورد محیط کار و فرهنگ ناسالم بوده است. آژانس دولتی که مسئول حفاظت از سرمایه گذاران و حفظ بازارهای منصفانه، منظم و کارآمد است، ادامه داد که اکتیویژن بلیزارد قانون حمایت از افشاگران SEC را نقض کرده است.

شخصیت های اکتیویژن بلیزارد

در ایمیل HR آمده است: «همانطور که در جلسه امروز تصمیم گرفته شد، اکتیویژن از کارکنان می‌خواهد که از 10 آوریل 2023 به محل کار خود بازگردند. مدل کاری ما برای دپارتمان های کنترل کیفیت Activision در ال سگوندو، آستین و مینیاپولیس از کارکنان می خواهد که سه روز در هفته در دفتر حضور داشته باشند و دو روز در هفته از راه دور کار کنند. کارمندان باید در فاصله معقولی از دفتری که برای آن به کار گرفته شده اند باشند. بنابراین، هیچ فرصت دورکاری دائمی در بخش کنترل کیفیت وجود ندارد.”

بخوانید  وضعیت آشفته الی در آکادمی نظامی Phaedra در قسمت هفتم The Last of Us