پایان فیلمبرداری اره 10 با نقش توبین بل

جاش استالبرگ با انتشار توییتی جدید از پایان مراحل اصلی فیلم ترسناک Saw X خبر داد.

اره مدور پرآذین با امضای توبین بل

جاش استالبرگ، نویسنده فیلم Jigsaw و Spiral، فیلمنامه فیلم Saw X را نوشته و کارگردانی آن را بر عهده داشته است. کوین گروترت قرارداد.

سینوو ماکودی لوندبازیگر راگناروک استیون مارکبازیگر سریال مرد شنی (مرد شنی) مایکل بیچبازیگر آکوامن رناتا واکا، پالت هرناند، جاشوا اوکاموتو و اکتاویو هینوجوزا با توبین بل در قسمت دهم فیلم اره ایفای نقش می کنند. نام رسمی این فیلم ترسناک هنوز مشخص نشده است، اما طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که در تاریخ 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) به سینماها برود.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر می شویم که فیلمبرداری اره 10 به پایان رسیده است. جاش استالبرگ او چندی پیش با انتشار توییتی جدید از اهدای یک هدیه غافلگیرکننده به مناسبت پایان فیلمبرداری قسمت دهم سریال آره خبر داد.

چندی پیش، اعلام شد که توبین بل، بازیگر نقش اول فیلم Jigsaw در فیلم‌های Saw، برای ایفای این نقش در قسمت دهم بازخواهد گشت. Jigsaw اولین بار در اولین قسمت از فیلم Saw در سال 2004 به عنوان یک قاتل زنجیره ای معرفی شد که قربانیان خود را اسیر می کرد و اراده آنها را برای زنده ماندن از طریق بازی های مرگبار آزمایش می کرد. این فیلم موفقیت زیادی را برای کارگردانان به ارمغان آورد که منجر به تولید دنباله های زیادی و یک اسپین آف شد. اگرچه جان کرامر در پایان Saw 3 کشته شد، اما در همه فیلم‌های این مجموعه به جز Spiral ظاهر شد.

بخوانید  Among Us The Fungle Launch Trailer

به مناسبت پایان فیلمبرداری، استالبرگ اعلام کرد که یک اره مدور با امضای توبین بل به طرفداران خواهد داد. این نویسنده آمریکایی در این باره می نویسد: «ببینید در آخرین روز فیلمبرداری فیلم جدید اره چه چیزی را به هواداران تقدیم می کنم! اره رومیزی امضا توبین بل! برای دریافت رایگان آن، فقط من را دنبال کنید و این پست را ریتوییت کنید. تاکنون بسیاری از طرفداران این توییت را برای دریافت جایزه بازنشر کرده اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر