آنا دی آرماس شایعات Wonder Woman را نادیده می گیرد

گدوت در نقش Wonder Woman برای یک نقش کوتاه در دنباله Shazam ظاهر می شود. اما بسیاری معتقدند این آخرین بار او برای این نقش خواهد بود.

شایعات مربوط به Wonder Woman جدید احتمالاً به دلایل مختلفی آغاز شده است. در میان آن‌ها، جیمز گان، رئیس استودیو دی‌سی، تصمیم گرفت که با فیلم Wonder Woman 3 که گدوت دوباره نقش او را بازی می‌کرد و همچنین پتی جنکینز برای کارگردانی به جلو برود، مخالفت کرد. علاوه بر این، اولین نقشه راه گان برای دنیای جدید DC – به نام Chapter 1: Gods and Monsters – شامل یک پروژه آمازون پرنسس نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در مورد د آرماس، پروژه موفق بعدی او در اسپین آف بالرین جان ویک بازی خواهد کرد. این فیلم در تاریخ 7 ژوئن 2024 با بازیگرانی شامل آنجلیکا هیوستون، لنس ردیک فقید، نورمن ریدوس، ایان مک شین و کیانو ریوز به نمایش در خواهد آمد.

به عنوان بخشی از a مصاحبه تکمیل خودکار سیمی (مشخص شده توسط یاهواز د آرماس پرسیده شد که آیا او زن شگفت انگیز جدید خواهد بود؟ این بازیگر – که برای بازی در نقش مرلین مونرو در فیلم بلوند نامزد جایزه اسکار شده بود – بلافاصله این شایعه را کم اهمیت جلوه داد. د آرماس گفت: “خب، من احساس می کنم که گال گدوت کار بزرگی انجام می دهد، بنابراین، می دانید، فکر می کنم او باید به این کار ادامه دهد.”

بخوانید  کانال فن Final Fantasy 6 Tactics Mod را ایجاد می کند

آنا د آرماس یک دختر باند بوده و در کنار بازیگر کاپیتان آمریکا کریس ایوانز برای سومین بار در فیلم Ghosted که به تازگی در Apple TV+ منتشر شده است، بازی می کند. اما به نظر نمی رسد که او به زودی به عنوان Wonder Woman به دنیای DC ملحق شود.