با خرید کارت گرافیک RTX 4090 یک GPU رایگان Arc A750 دریافت کنید

بسته نرم افزاری Arc A750 با GeForce RTX 4090

در مورد مزیت استفاده از سیستمی با تنظیمات گرافیکی دوگانه، استفاده از هر دو پردازنده گرافیکی ARC و RTX، احتمالاً ترکیب خوبی نخواهد بود. زیرا برخی از گیمرها از تراشه های گرافیکی Intel Arc به عنوان منبع اصلی در انکودر ویدیو استفاده می کنند، اما در نظر گرفتن RTX 4090 یکی از انکودرهای قدرتمند H264 است. یا AV1 a، خیلی مفید نخواهد بود.

یک فروشگاه ژاپنی یک پردازنده گرافیکی Intel Arc A750 را به خریداران کارت گرافیک GeForce RTX 4090 ارائه می دهد. فروشگاه NTT-X این طرح تبلیغاتی را تنها به پنج واحد محدود کرده است، اما به ندرت می توان بسته ای حاوی دو کارت گرافیک را در بازار مشاهده کرد.

محبوب ترین پردازنده گرافیکی در فروشگاه NTT ژاپن

البته همین تعداد اندک باعث می شود با اطمینان تقریباً بگوییم که فقط ربات ها قادر به دریافت این هدیه خواهند بود، اما این اقدام باعث می شود تعداد زیادی از کاربران به امید اینکه جزو اولین ها باشند، خرید این کارت را از این فروشگاه سفارش دهند. پنج نفر طبیعتا یکی از اهداف این اقدام تبلیغات است.

یک فروشگاه در ژاپن به تعدادی از خریدارانی که کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را در تاریخ مشخصی خریداری می کنند، کارت گرافیک Intel Arc A750 رایگان ارائه می دهد.

قیمت کارت گرافیک Arc A750 در ماه فوریه به 279 دلار کاهش یافت و آن را به یکی از گزینه های اقتصادی بهتر تبدیل کرد. در واقع پردازنده های گرافیکی اینتل در حال حاضر محبوب ترین محصولات این فروشگاه هستند.

طبق گزارش رسانه های ژاپنی، این باندل شامل کارت گرافیک ASUS RTX 4090 TUF Gaming OC، یکی از محبوب ترین مدل های پرچمدار انویدیا است. بنابراین، 5 خریدار اول که در تاریخ 30 آوریل (10 اردیبهشت) ساعت 23:00 به وقت محلی اقدام به خرید کنند، یک GPU رایگان Arc A750 Limited Edition دریافت خواهند کرد.

بخوانید  جاستین رویلند در بحبوحه اتهامات مربوط به آزار خانگی از بازی Squanch استعفا داد