آموزش صفرتاصد اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی آموزش تخصصی مالیات به زبان ساده | تکس مپ

آموزش صفرتاصد اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی آموزش تخصصی مالیات به زبان ساده | تکس مپ

برای ارسال اظهار نامه وقتی به جای نام کاربری از شناسه ملی استفاده میکنم پیغام نامعتبر بودن میدهد . سلام خسته نباشید من در تکمیل اظهار نامه ها یه اشتباه کردم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید . میخوام اصلاحشم کنم اصلاح نمیشه چیکار باید بکنم؟ و اگر از 31 تیر به بعد سایت برای اصلاح باز میشه خوب اونموقع تحویل نمیگیرن که!

  • کشور به سرانجام انضباط مالی بدون حضور حسابداران اگاه و شریف نخواهد رسید .
  • در صورتی که زمان کافی برای تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی خود ندارید و یا این روال قانونی را دشوار دانسته و فکر می‌کنید در انجام آن با خطا مواجه خواهید شد، پیشنهاد می‌کنیم تنظیم اظهارنامه مالیاتی خود را به بهترین شرکت حسابداری در اصفهان بسپارید.
  • پس از تکمیل این جدول مجموع «سود (زیان) درآمدهای معاف مقطوع» به جدول محاسبه مالیات منتقل و در محاسبات نهایی مالیات متعلقه تأثیرگذار خواهد بود.

مهلت تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی به طور معمول تا پایان خردادماه سال بعدی می‌باشد. اما از زمان همه‌گیری کرونا، دولت این مهلت را یک ماه بیشتر تمدید کرده است. یعنی در حال حاضر، اشخاص حقیقی تا پایان تیرماه فرصت دارند که اظهارنامه مالیاتی خود را ارسال کنند. اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی شامل نام و نام خانوادگی فرد، آدرس دقیق محل سکونت، اسناد ثبت احوال و ریزجزئیات مالی شخص حقیقی می‌شود.

مراحل ثبت نام اظهارنامه مالیاتی و تسلیم آن

در سال 1401، مهلت ارسال اظهارنامه اشخاص حقوقی تا 31 مرداد تمدید شد. پس از مدتی، ستاد ملی مبارزه با کرونا مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی را 7 شهریور 1401 اعلام کرد. امکان تمدید مهلت ارسال اظهارنامه اشخاص حقوقی و حقیقی در سال 1402 نیز وجود دارد؛ ولی تاکنون چیزی درمورد افزایش مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی اعلام نشده است. مودیان هر ساله موظف هستند گزارش عملکرد سال مالی تمام شده را به اداره مالیات اعلام نمایند.

بخوانید  همه چیز درباره بازی های کالاف دیوتی؛ از ابتدا تا کنون

جزئیات انتشار صورت مالی شرکت‌های دولتی

جمع کثیری از مالیات دهندگان کشور را اشخاص حقیقی تشکل می‌دهند که مالکین یا موسسین شرکت‌های کوچک و بزرگ تجاری هستند. اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی در دو گروه انفرادی یا مشارکتی دسته‌بندی می‌شود. افراد حقیقی بر اساس نوع و حجم فعالیت‌های مالی خود، در یکی از این دو گروه قرار می‌گیرند که هر یک، قوانین مختص خود را دارد. تکمیل اظهارنامه مالیاتی باید بر اساس سال مالیاتی انجام شود در قانون مالیاتهای مستقیم تعریف آن به روشنی بیان شده است .

گروه پرشین حساب در سال ۱۳۹۱ با کمک پروردگار، با هدف افزایش سطح آگاهی مجریان و مدیران در بازار کار مالی و مالیاتی کشور فعالیت خود را آغاز نمود تا به‌ عنوان یک مرجع تخصصی در این حوزه شناخته شود. به امید داشتن یک جامعه همیشه شاد همراه با رونق بازار کار و تجارت. نام کاربری و رمز عبور پس از ثبت نام در سامانه کد اقتصادی برای شما ارسال خواهد شد ، در صورت نداشتن می توانید از کد رهگیری پیش ثبت نام استفاده کنید . اشخاصی که هنوز پاکت پستی را از سازمان مالیاتی دریافت نکرده اند باید از کد رهگیری پیش ثبت نام کد اقتصادی استفاده کنند .

تحریریه مجله بازی یک گیمر